Varasin tällaisen:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
loppukuusta lähden poikien kanssa :D

Hotel Sello & Serena - menoa ja meininkiä!

Retki vesipuisto Serenaan ja yhteinen ilta lastenelokuvien ja yhdessäolon merkeissä Hotel Sellossa muodostaa ikimuistoisen päivän koko perheelle. Aktiivisen päivän kruunaa illallinen hotellin Paul's & Bistro -ravintolassa, jossa on mahdollista tilata listan annokset lapsille -50% alennuksella. Lapsille löytyy myös oma menu, jossa voi koota tismalleen mieleisensä kokonaisuuden.

Pakettiin sisältyy:

* Lapsiystävällinen 1 vrk majoitus 2hh + lisävuode
* Serenan perhelippu (2 aikuista ja 1-3 lasta)
* Ilmaiset lastenelokuvat vierailun ajaksi
* Virvoitusjuomat ja vaahtokarkkeja
* Runsas aamiainen
* Ilmainen autopaikoitus

Hinta alk. 169 ?/yö/perhe 3 hlöä.

Tosin mä kävin siellä syksyllä 2007 ja silloin oli vähän puutteita. Serenan sivut kyllä lupaa trooppisen lämmintä vettä, mutta niin ne lupasivat myös viimeksi. Pystyisiköhän sitä varmistamaan mistään? Varsinkin jos kauempaa on menossa Serenaan. Asuuko esim. kavereita lähettyvillä?

mulla tulee serenasta mieleen lähinnä keskitysleirien kaasukammiot. Tosi rapistunut koko pytinki ja aulassa haisee viemärit. Yhteenvetona: Likainen, vanha, venäläisiä, pitkät jonot, ei saa kannatusta etenkään talvikuukausina kun ulkoaltaat kiinni, kallis,

Alkuperäinen kirjoittaja p:
mulla tulee serenasta mieleen lähinnä keskitysleirien kaasukammiot. Tosi rapistunut koko pytinki ja aulassa haisee viemärit. Yhteenvetona: Likainen, vanha, venäläisiä, pitkät jonot, ei saa kannatusta etenkään talvikuukausina kun ulkoaltaat kiinni, kallis,

Siis APUA teijän juttuja!Venäläisiä karvatuppoja :x :x

harmi kun karibiassa ei ollu tilaa tuolloin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja p:

Siis APUA teijän juttuja!Venäläisiä karvatuppoja :x :x

harmi kun karibiassa ei ollu tilaa tuolloin :headwall:

No tuo on nyt vähän liioittelua, Serena on ihan OK paikka. Menkää suihkuun vasta siellä allasosaston takana olevassa saunaosastossa, ei niissä alun ryysissuihkuissa.

No eiköhän siellä ihan mukavaa tule olemaan. Kyllä me siellä pulikoitaan 7h karvatupoista huolimatta :D Eikä siellä varmaan joka kerta samanlaista ole. Aika pieni paikka vaikka nettisivuista saa käsityksen että on iso. Liukumäet siistejä =) Et siinä jotain positiivistakin vähän :)

Se on vesipuisto, ei kylpylä. Toki on erilaiset olosuhteet, sehän on ollut alunpitäen ulkopaikka mutta katettu jälkikäteen. Mutta on kyllä tosi nirppanokkaista ja rasistista porukkaa, että ei mikään kelpaa, ja tuo että on venäläisiä. Mitä sitten, jos on venäläisiä? Lapsille siellä on hauskoja liukumäkiä ja varmaan on kiva päivä, jolle sitä nirppanokkainen mamma marmatuksellaan pilaa.

Yhteistyössä