Varasin meille hotelliyön miehen synttäripäiväksi, mitä yllätystä keksisin sinne?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Miehellä ensi viikonloppuna synttärit, ja varasin hotelliyön meille. Järjestin lapset hoitoon ja saadaan kahdenkeskistä aikaa <3 vuoteen ei olla oltu, tilaisuuden tullen ollaan järkätty näitä pieniä retkiä.

Mutta mitä yllätystä keksisin miehelle sinne? Peruskuviot on jo, mennään syömään ja istumaan iltaa johonkin jne. Mut mitä keksis hotelliin kun mennään päivällä jne? Olisko ihan hölmöä joku kuoharipullo ja herkkuja tms?
Auttakaa! :D

Mukavaa viikonloppua!
Ei ole hölmöä. Kuohuviini on kaunis muistaminen, jos vielä varta vasten hankit pientä huikopalaa josta tiedät miehen pitävän, niin kaikki oukei.

Ajatteletko illan päättyvän seksiin, tai seksin olevan ainakin mukana? Panosta omiin alusvaatteisiisi, jos mies tykkää tuoksuista niin tuoksuihinkin. (Jos ei niin jätä tuoksut pois, jotkut ei voi sietää tuoksuja vaan haluaa ihmisten haisevan vain itselleen, esimerkiksi minä...).

Mukavaa viikonloppua!
Ja hei, jos teiltä sujuu vitsailu ja pelailu, niin korttipakka on mukava seura skumppapullolle, olen nauranut varmaan makeimmat naurut ever never pikku huppelissa kun pelattiin maijaa siipan kanssa hotellihuoneessa (siinä seksin välissä).

"Vieras"
No mun mies on (onneks) sellanen brassailija, ettei se olis mitenkään erityisen mielissään kaljasta ja vaimon levittelystä..

Mutta kiitos edellisille! :) mitähän hyvää keksis kuoharin kanssa? Sen pitäs kuitenkin olla jotain suoraan syötävää ja sellasta minkä voin helposti kuljettaa mukana. Hotellista sais kuohuviiniä ja suklaata, mut ois siinä kiva olla muutakin.

Alusvaatteisiin aion panostaa, ja miehen lempituoksun pakata myös mukaan ;) korttipeli ois kyllä kiva, se on lisäks muisto meidän häämatkalta

Mukavaa viikonloppua!
Joissain paremmin varustelluissa kaupoissa on pikkupakkauksia joissa erilaisia juustoja, ja sellaisia joissa on pieniä salamimakkaranpätkiä. Oliiveja, jos mies tykkää. Ja sit jotain hiilareita tietysti, eli jonkun sortin leipää.

Näin esimerkiksi.

Muista myös alkoholiton juotava. Vichy tai tuoremehu. Mieheni, joka tuommoisia yllätyksiä minulle järjestää, unohtaa yleensä sen...

"nana"
Meillä oli viimeksi 1v hääpäivänä hotellihuone varattuna. Mies ei malttanut odottaa vaan heti huoneeseen päästyä "vedettiin pikaiset". x)
Sitten lähdettiinkin syömään ja siitä elokuviin. Elokuvan alkua odotellessa istuskeltiin yhdessä pubissa siiderin ja oluen kanssa ja pelattiin yazya, siis sitä noppapeliä. Oli kyl ihan kivaa. :)

dapu
Joskushan hotellit myy "rakkauspaketteja",johon kuuluu esim viiniä,suklaata,myöhäisempi huoneenluovutus (teatteripaketti tai konserttipakettikin ihania)...Mä haluaisin ainakin aamiaisen huoneeseen :) Oi ja ihanaa,jos huoneessa ois amme tai jopa poreallas. Voisit yllättää miehesi esim hieronnalla. Jos hankit itse naposteltavaa, niin esim. viiniä,tuoremehua,juustoa (tuorej+kovia juustoja),patonkia,suolakeksejä,suklaata,mansikoita...

"Vieras"
Juustot ja muu juoma olivat hyviä ideoita, kiitos! Me ollaankin molemmat juustofaneja, ei vaan tullut mieleen :)
Meilläkin saattaa käydä pikaisesti, vaikka olen nyt suunnitellut iltaa vaikka kuinka pitkälle ;)

Ihanaa ylipäätään lähteä, kaksinkin on kiva välillä viettää aikaa vaikka noita meidän nuppusia on jo nyt etukäteen ikävä.

just silleen
[QUOTE="vieras";28256090]Kylmää olutta sinne huoneeseen ja sitten tuhero levälleen sängylle,siitä OIKEAT MIEHET tykkää![/QUOTE]

Ja joku aapeen hyvännäköisistä kavereista kolmanneksi pyöräksi.

Mukavaa viikonloppua!
Hei yksi juttu vielä!!

Tämmönen ekstraspesiaali mulle. Hotellihuoneessa on joskus vain joku hammasmuki astiana. Joten osta pari kertakäyttökuohuviinipikaria, tai pakkaa aidot mukaan. (Minusta on kamalaa juoda hammasmukista, mutta on sitäkin tullut tehtyä...). Sitäpaitsi tuntuu tositosi ihanalta, kun kumppani on huomannut tämmöisen asian.

Itselleni on tärkeitä myös kukat. Mieheni onneksi onkin jo oppinut, että vaikka kukat hänestä ovat vain hankala lisäke, niin minulle ne ovat ilon ja kauneuden syntymäsija. Eli hän hankkii kukkia. Minä taas en häntä ilahduttaessani hanki, kun tiedän ettei hän niistä välitä, jopa ne ovat hänelle vaiva. Mieti tätä. Kumman kiva? Kummankaan? Ei kenenkään?

Miten niin olen kateellinen :D
Muutaman ruusu palasiksi ( ei piikitset varret ) ammeenpohjalle ja pistä sun pikkarit miehen taskuun jo automatkalla jos tarkenet hameella. Varaudu että kävelet vähän oudosti kun palautatte avaimet :)

Miten niin olen kateellinen :D

"vieras"
Meillä mies arvostais eniten hierontaa. Siis ihan oikeaa hierontaa ei mitään pelleilyä, mut toki voi senkin sit siihen liittää väliiin/lopuksi. Vauvaöljy on hyvä hieronta öljy. Jos pullo latistaa tunnelmaa kaada kotona johonkin eri pulloon.
Meillä kyl väliin käyni niinkin et hieronnat jääny puolitiehen ja molemmat oltu öljyssä päästä varpaisiin..

"vieras"
kiitos teille ideoista. :) hieronnasta en tiedä tykkäiskö mies, mutta täytyy kehittää jotain. kun keksis, että mitä! :) Odottaa sitä kahdenkeskistä pientä irtiottoa itsekin. :)

reiks
Jos mun vaimo joskus viittis vaivautua tuollaseen ja yllättäis mut tuollai hotelli huoneella ja ajalla yhessä nii olisin täysin myyty mies!! mut jos tuohonki jotain ekstraa viä vois toivoo nii sellanen korsetin tapainen alus asu ja siihen sopivat sukat olis maailman ihanat!! :) en sillee tiiä mut suunnilleen tälläsiä tarkoitin: http://aijaa.com/JM1lSl

[QUOTE="Vieras";28263218]Oletpas hauska, ihan meinaan tikahtua..[/QUOTE]

Ei se väärin oo, jotkut tykkää!

Yhteistyössä