Olen tutkinut - pakkasella ollaan todella pahasti. Jos sitten taas mietitään miten olisimme voineet sijoittaa rahat - on nyky näkymä täysin naurettava.Kannattaa tutkia asiaa..
Olen tutkinut - pakkasella ollaan todella pahasti. Jos sitten taas mietitään miten olisimme voineet sijoittaa rahat - on nyky näkymä täysin naurettava.Kannattaa tutkia asiaa..
Ollaan rikkaita ja onnellisimpia koska Hesarissa ja Ylellä lukee niin!no ohan se päivänselvää että maa, jossa työttömyys on huipussaan ja talouskasvua ei ole ollut kohta kahteenkymmeneen vuoteen, kuuluu olla nettomaksaja
Tuskin olet, et edes ymmärrä, mistä tässä investointiasiassa on kyse.Olen tutkinut - pakkasella ollaan todella pahasti. Jos sitten taas mietitään miten olisimme voineet sijoittaa rahat - on nyky näkymä täysin naurettava.
Juu-u. Niin hyvä investointi että pääoma pakenee EU:sta.Tuskin olet, et edes ymmärrä, mistä tässä investointiasiassa on kyse.
Hyvä huomio. Muutto alkanut yhtäaikaa persujen öyhötyksen kanssa. Selvä yhteys.Osa noista rikkaista Suomesta pois muuttaneista on suomenruotsalaisia, jotka eivät pidä persuista. Samat persut ihmettelevät miksi rikkaita muuttaa pois Suomesta. Toisaalta suomenruotsalaisista monet ovat tuloiltaan samaa luokkaa suomalaisten kanssa.
Hyvä huomio. Muutto alkanut yhtäaikaa persujen öyhötyksen kanssa. Selvä yhteys.