Vappu taas osoitti ihanuutensa juu...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 no hei kirjoitti:
sanopa monta ählämiä tiedät että on lääkärinä, poliisina, opettajina, politiikassa...?? menee kyllä tonne ravintola alan puolelle... :whistle:
Poliitikon tiedän, lääkärin tiedän, jopa papin tiedän -- jotka kaikki ovat kutsumiasi ählämeitä. :headwall: Pitääkin joka ketjuun löytyä näitä narisijoita ja 'muka hauskoja' tyyppejä' avautumaan.. :snotty:
 
WickedFemale
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:37 PrincessOfAcco kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:36 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:32 WickedFemale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:30 vieras kirjoitti:
Ap onko sun ukkos joku pitsanpaistaja kun tuollainen työaika?? Eikö se joku ählämi ole??
Ohhoh mitä tekstiä. :eek:
Tälläiset vieraat täällä haukkuvat pitsanpaistajia ja silti syövät suurella ruokahalulla niitä pitsoja... :whistle: :whistle: :LOL:
niimpä... :D eikä siinä oo mitään vikaa vaikka mies olisikin pitseriassa töissä, mutta ei vaan oo koskaan ollut :D
Niinpä :LOL:
 
hoi hoi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:50 onego kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 no hei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:43 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:41 no juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:36 PrincessOfAcco kirjoitti:
muistutan harmaata että on sitä yöllä töissä niin poliisit, lääkärit, vartijat, hoitajat jne jne jne..... :headwall:
mut ei ählämit oo noita
:LOL:
On se hyvä kun sä tiedät kaiken :LOL: :LOL: :headwall:
sanopa monta ählämiä tiedät että on lääkärinä, poliisina, opettajina, politiikassa...?? menee kyllä tonne ravintola alan puolelle... :whistle:
tiedän monta lääkäriä,politiikassa oli monta ehdokas,sosiaali alalla on monta,datanomi on monta,taksi-bussi kuljettaja on monta,opettajana on monta,tulkkina,lista on pitkä :xmas: ehkä et liiku paljon ja tapaa ketään.
juu kotonahan minä olen päivät pitkät!!! missään en liiku enkä töitä tee... :LOL: tosin pitsalla käyn vähän väliä tossa ählämeitten pitseriassa...
et se siitä mun yleissivistyksestä...*reps :LOL: *
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 no hei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:43 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:41 no juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:36 PrincessOfAcco kirjoitti:
muistutan harmaata että on sitä yöllä töissä niin poliisit, lääkärit, vartijat, hoitajat jne jne jne..... :headwall:
mut ei ählämit oo noita
:LOL:
On se hyvä kun sä tiedät kaiken :LOL: :LOL: :headwall:
sanopa monta ählämiä tiedät että on lääkärinä, poliisina, opettajina, politiikassa...?? menee kyllä tonne ravintola alan puolelle... :whistle:
Mitäköhän sä nyt oikeasti ajat takaa tolla "ählämillä", kun käsittääkseni se ei tarkoita mitään virallista rotua.
En tiedä missä peräkylillä asut, mutta itse tiedän hyvin monia ulkolaistaustaisia ihmisiä jotka ovat lääkäreitä, opettajia jne. Ja onhan näitä mielestäsi ravintola-alalle vain kelpaavia lääkäreitä tavattu jopa pienillä paikkakunnillakin. Tervetuloa 2000 luvulle :xmas:
 
no voi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:50 Mamale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 no hei kirjoitti:
sanopa monta ählämiä tiedät että on lääkärinä, poliisina, opettajina, politiikassa...?? menee kyllä tonne ravintola alan puolelle... :whistle:
Poliitikon tiedän, lääkärin tiedän, jopa papin tiedän -- jotka kaikki ovat kutsumiasi ählämeitä. :headwall: Pitääkin joka ketjuun löytyä näitä narisijoita ja 'muka hauskoja' tyyppejä' avautumaan.. :snotty:
ja jopa pappi... ja ihan ählämi..hui
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:56 no voi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:50 Mamale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:46 no hei kirjoitti:
sanopa monta ählämiä tiedät että on lääkärinä, poliisina, opettajina, politiikassa...?? menee kyllä tonne ravintola alan puolelle... :whistle:
Poliitikon tiedän, lääkärin tiedän, jopa papin tiedän -- jotka kaikki ovat kutsumiasi ählämeitä. :headwall: Pitääkin joka ketjuun löytyä näitä narisijoita ja 'muka hauskoja' tyyppejä' avautumaan.. :snotty:
ja jopa pappi... ja ihan ählämi..hui
:hug: Noinko koville tämä vappu ottaa? :saint:
 
hei nyt
eletään jo oikeesti aika pitkällä 200 lukua... ja jopa peräkylilläkin on näitä tummia työnteossa.. toiset paistaa pitsaa ja toiset on sitten vaikka pappeja...
tosin sanoin et aikalailla enemmän niitä näkee pitsanpaistossa...
 
o o
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:56 vieras kirjoitti:
Ja mikähän tämä ählämien ammatit tietävä itse on ammatiltaan?
Veikkaan, ettei lääkäri..
olen hyvin koulutettu ja arvostan koulutusta samoin mieheni.se on kaikki mitä sun pitää tietää minusta. :xmas:
 
pitsanpaistaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
juu, tähän pitsan paistoon tarvitaankin oikein koulutus...(laittaa pitsaa taas uuniin...)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 hei nyt kirjoitti:
eletään jo oikeesti aika pitkällä 200 lukua... ja jopa peräkylilläkin on näitä tummia työnteossa.. toiset paistaa pitsaa ja toiset on sitten vaikka pappeja...
tosin sanoin et aikalailla enemmän niitä näkee pitsanpaistossa...
Ollaan joo aika pitkalla 200-luvulla.. :whistle:

Anteeksi :ashamed: Itse juuri motkotin tuosta kirjoitusvirheisiin puuttumisesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:59 pitsanpaistaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
juu, tähän pitsan paistoon tarvitaankin oikein koulutus...(laittaa pitsaa taas uuniin...)
näyttäähän se ehkä helpolta muttei todellakaan ole sitä. sä salee levität pohjan kaulimella eli täysin väärin :kieh:
ja kyllä pizzanpaistoon tarvitaan koulutus ja mm. hygipassi että voipi tehdä niitä muuallakin kuin kotona.
 
hei nyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:02 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:59 pitsanpaistaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
juu, tähän pitsan paistoon tarvitaankin oikein koulutus...(laittaa pitsaa taas uuniin...)
näyttäähän se ehkä helpolta muttei todellakaan ole sitä. sä salee levität pohjan kaulimella eli täysin väärin :kieh:
ja kyllä pizzanpaistoon tarvitaan koulutus ja mm. hygipassi että voipi tehdä niitä muuallakin kuin kotona.
HYGIENIAPASSI EI OLE KOULUTUS
 
Edellinen paikka jossa asuttiin oli tuollainen ihan vakiona \|O :( :snotty:
Meidän asunnon alapuolelta rikottiin ihan säännöllisesti ulko-oven lasit (sittemmin tuli selville että tais eräs juoppo harrastaa sitä) ja myös silloin, kun kello oli senverran että OVI OLI AUKI. \|O Poika satutti nenänsä siihen oveen kerran kun rikkinäiset sirut törötti esillä ja poika juoksi innolla avaan ovea mutta menikin läpi tyhjästä raamista. PRKL! Silloin naksahti. Malauta jos tekijä ois tullu vastaan. Ois voinu silmä mennä pojalta.
Hissiin kustiin ja pyöriin varastossa.
Lisäksi romanit riehuivat pihalla mm ampuen ja puukkoja ja jopa miekkaa käyttäen. :eek: Kerran meinattiin joutua kesken kaiken jalkoihin ja jouduttiin juokseen kauas, ja onneks poika ei ollut mukana silloin. Aina jotain nahistelua ja mellakkaa keskenään.
Pommitin isännöitsijää että meidät tarvii laittaa ohi asunnonhakujonossa että ei lapsen kanssa uskalla siellä asua. Muutama kuukausi meni ja viimein meille isännöitsijä tarjosi tätä nykyistä paikkaa jossa ei tarvitse enää pelätä juoppoja, romaneja, huumehörhöjä ym.
Jälkikäteen kuullut että siellä on alkanut vartija kiertämään taloilla ja bussilla ohi mennessä näen kun aina välillä on alaovi taas rikki.
Että semmosta. Ja kyllä, sain soittaa usein poliisit. Monesti ketään ei kiinni saatu, ei mellakoista eikä ovien rikkomisista.
:/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
:LOL: Niinpä. Ja saattaa jopa olla parempi palkka. Tai nätimpi koti.Tai -- hui kamala -- enemmän ystäviä. :eek: :whistle: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:04 hei nyt kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:02 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:59 pitsanpaistaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
juu, tähän pitsan paistoon tarvitaankin oikein koulutus...(laittaa pitsaa taas uuniin...)
näyttäähän se ehkä helpolta muttei todellakaan ole sitä. sä salee levität pohjan kaulimella eli täysin väärin :kieh:
ja kyllä pizzanpaistoon tarvitaan koulutus ja mm. hygipassi että voipi tehdä niitä muuallakin kuin kotona.
HYGIENIAPASSI EI OLE KOULUTUS
huomasit ja sanan? ja sitä kuitenkin tarvitaan eikä sitä testiä kuka vain pääse läpi vaikka suhteellisen helppo onkin saa olla väärin 6/40 et revi siitä.
 
o o
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:04 hei nyt kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:02 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:59 pitsanpaistaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
juu, tähän pitsan paistoon tarvitaankin oikein koulutus...(laittaa pitsaa taas uuniin...)
näyttäähän se ehkä helpolta muttei todellakaan ole sitä. sä salee levität pohjan kaulimella eli täysin väärin :kieh:
ja kyllä pizzanpaistoon tarvitaan koulutus ja mm. hygipassi että voipi tehdä niitä muuallakin kuin kotona.
HYGIENIAPASSI EI OLE KOULUTUS
on olemassa koulutus joka on pizza kokki,hygieniapassi koulutus on 1kk
 
NO NÄIN ON
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:06 Mamale kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:58 fjonga kirjoitti:
Mamale, mä luulen et ottaa liian koville kun pizzanpaistajakin on paremmin koulutettu kuin tämä harmaa-haukkuja :LOL: :LOL:
:LOL: Niinpä. Ja saattaa jopa olla parempi palkka. Tai nätimpi koti.Tai -- hui kamala -- enemmän ystäviä. :eek: :whistle: :D
NYT VETÄÄ IHAN KÄTEEN- EIKUN KATEEKS... :whistle:
 
se on
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 16:09 PrincessOfAcco kirjoitti:
Mun miehellä on hygieniapassi ja alkoholimyyntilupapassi (vai miksi sitä sanotaan) ja paljon kokemusta keittiöalalta, suomesta ja ulkomailta, ammattia ei tosin ole vielä kerennyt hankkia
anniskelupassi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:41 no juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:36 PrincessOfAcco kirjoitti:
muistutan harmaata että on sitä yöllä töissä niin poliisit, lääkärit, vartijat, hoitajat jne jne jne..... :headwall:
mut ei ählämit oo noita
:LOL:
ihan tiedoksi sinulle että todellakin on noita sinun kutsumiasi "ählämeitä" lääkäreinä ja hoitajina...t:hoitsu jonka osastonlääkäri ollut "ählämi"
 

Yhteistyössä