Vappu meni vituiksi ystävän takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Ekan kerran harmaannun sen takia, kun haluan saada mielipiteitä..Toivottavasti joku jaksaa lukee

Miehen kanssa juopoteltiin kotona ja käytiin lähibaarissa.
Sitten paras ystävä kuttu minut ja miehen hänen ystävänsä luo jatkoille

no aikansa oli ihan kiva, ystävä vaan oli taas ihan kaatokännissä, ahisteli minun miestä ja ystävänsä uutta tuttavuutta

koko ajan sai puhua hälle, et ei tehä noin ja tehä näin , ja mitä haluat ja yrittää pitää häntä kuosissaan

Aikani jaksoin paimentaa ystävää, mut sitten palo hermo, kun taksi oli pihassa ja hän läks paljain jaloin ilman tavaroitaan taksiin-ja minä kerään tietty taas tavarat

Sitten ystävä vaan naksahti taksissa, minä oon huora ja lutka ja sain avarista naamaan, en kuulu enää hänen elämään, enkä hänen lapsen elämään ja niin eespäin

Että silmänalus on nyt mustana, todella hauskaa

Onhan tuo anteeksipyyntöviestin laittanu, mut vielä en oo vastannut

Mitä olisitte vastannut anteekspiyyntöön?

Viestillä pyytää anteeksi?!?! Ei sitten kehtaa kasvotusten tulla puhumaan. Minusta millään tekstiviesti -anteeksipyynnöllä ei ole mitään merkitystä. Jos ei viitsi tulla nokatusten asioita selvittään niin mitäpä tuollaisella "ystävällä".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun kirjotit, että ystäväs ahdisteli miestäsi, niin tarkoitikko, että käpälöi ja yritti iskeä?

Ei niinkään yrittänyt iskeä, vaan esim. kouraisi miestäni jalkovälistä useamman kerran ja kyseli, et saako antaa miehelle pusun(tapana on ollut, et saa pienen suukon antaa puolin ja toisin) . Annoin luvan, niin suuteli niin pitkään, et miehen piti työntää tämä ystävä jo pois.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No...kännisten tappeluja. Sitä sattuu, kun juodaan liikaa.

En mä ystävyyssuhdetta viinanhuuruisten mokien takia poikki pistäisi.

Mikä ystäväsi tuollainen on joka avoimesti ystävän miestä vikittelee ja haukkuu vielä rumilla sanoilla. Ei viinan piikkiin voi tuollaisia asioita panna. Jotain siellä taustalla on ja tuollaiset käytökset vaikuttavat kyllä ystävyyssuhteeseen. En voisi olla ystävä kenenkään kanssa, joka päin naamaa haukkuu.

No...kännisten tappeluja. Sitä sattuu, kun juodaan liikaa.

En mä ystävyyssuhdetta viinanhuuruisten mokien takia poikki pistäisi.

eli vaikka ystävä löis sinua ja haukkus sinut maanrakoon, niin antasit anteeks?

Alkuperäinen kirjoittaja saara:
Kun kirjotit, että ystäväs ahdisteli miestäsi, niin tarkoitikko, että käpälöi ja yritti iskeä?

Ei niinkään yrittänyt iskeä, vaan esim. kouraisi miestäni jalkovälistä useamman kerran ja kyseli, et saako antaa miehelle pusun(tapana on ollut, et saa pienen suukon antaa puolin ja toisin) . Annoin luvan, niin suuteli niin pitkään, et miehen piti työntää tämä ystävä jo pois.

:O

Mikä ystäväsi tuollainen on joka avoimesti ystävän miestä vikittelee ja haukkuu vielä rumilla sanoilla. Ei viinan piikkiin voi tuollaisia asioita panna. Jotain siellä taustalla on ja tuollaiset käytökset vaikuttavat kyllä ystävyyssuhteeseen. En voisi olla ystävä kenenkään kanssa, joka päin naamaa haukkuu.

Ei mulla oo tuollaisia ystäviä.

Mutta en mä parasta ystävääni kännimokan takia jättäisi. Asiasta juteltaisiin ja se selvitettäisiin. Vasta sitten, jos se toistuu (tai jos tulee jotain vastaavaa taas eteen) niin voisin todeta että jaahas, ollaan kasvettu erillemme tms.

Ei me kyllä edes ryypätä, joten kännimokiakaan tuskin tulee tapahtumaan :D. Mutta kyllä me ns. pentuina vedettiin lärvät ja tehtiin ties mitä typerää.

No hyi yök! Mä olisin tossa vaiheessa jo vedellyt sitä "ystävää". Kuulostaa just tällaiselta lähibaarin pubiruusujen meiningiltä... Onko miehesi tän ystäväsi exä tai muuta vastaavaa kenties?

Josko olet ihan normaalijärkinen niin lopeta juominen ja jätä tuollaiset "ystävät".

Mutta en mä parasta ystävääni kännimokan takia jättäisi. Asiasta juteltaisiin ja se selvitettäisiin. Vasta sitten, jos se toistuu (tai jos tulee jotain vastaavaa taas eteen) niin voisin todeta että jaahas, ollaan kasvettu erillemme tms.

Mä taas oon sitä mieltä, että kännissä toimii niinkuin haluaisi toimia selvinkin päin, mutta selvin päin ihminen tietää, että asioilla seuraukset. Kännissä sitä huomista ei ajattele. Ei asioita voi pistää "kännin piikkiin". Eri asia on joku känninen riita jostain mielipide-erosta mikä kasvaa liian suuriin mittoihin, mutta kyllä miehen vokottelu ja huoraksi haukkuminen ja lyöminen on sit jo liikaa.

siis :o

No mä ihmettelen tuota "pienten pusujen" tapaa myöskin..

Kännisekoilua parhaimmillaan.

Lähettäisin ehkä viestin:
Jos kasvotusten pyydät anteeksi ja tulet asiat tänne selvittämään, niin voin harkita voimmeko olla enää tekemisissä toistemme kanssa.

Ja paikalla on ehdottomasti kaikki kolme.
Mies, ystävä ja sinä.

Ystävä saisi selittää käytöstään miehen ahdistelusta.

Mä taas oon sitä mieltä, että kännissä toimii niinkuin haluaisi toimia selvinkin päin, mutta selvin päin ihminen tietää, että asioilla seuraukset. Kännissä sitä huomista ei ajattele. Ei asioita voi pistää "kännin piikkiin". Eri asia on joku känninen riita jostain mielipide-erosta mikä kasvaa liian suuriin mittoihin, mutta kyllä miehen vokottelu ja huoraksi haukkuminen ja lyöminen on sit jo liikaa.

Mä en kuitenkaan katkaisisi välejä ystävään yhden mokan takia. Enkä pitäisi mykkäkoulua, vaan toteaisin että selvitetään asiat kasvotusten.

Ei ole ensimmäinen kerta.. Ei sentään ennen ole lyönyt, mutta välit on ollut poikki muutamia kertoja.. Kerronpa tän lopunkin tarinan.
.
Eli tää ystävä kävi meillä, mies sitä ripitti ja sit jutusteltiin ja saatiin sovinto taas aikaseks (olisko 4 riita/sovinto tässä 4 vuoden aikana), kaverilla on" nykyään" alkanu hermo menee, ollaan ystäviä oltu sen 14 vuotta

No minä oon pimeenä hoitanut tän ystävän poikaa (pahoitteluni jo valmiiksi kaikille pimeän työn vastustajille) sen jälkeen, kun hän 8 kuukautta sitten meni töihin
Hänen miehensä on rekkakuski, ja vuorot on aina ollut hakusessa, tyyliin: miten huomenna tartteeko hoitaa

Ystävä onkin nyt hommannut lapselle ihan virallisen hoitopaikan

Mulla on oma lapsi ja oon sen miljoonasti sanonut kaverille, et kiva kun teidän poika on meillä, niin minun pojalla on seuraa , toiset viihtyy niin hyvin yhdessä jne jne

Hänen miehelleen ilmotin jo viime viikonloppuna, et kyl minä poikaa yhä hoidan, samoin tälle ystävälle laitoin viestiä tuosta hoitoasiasta ja tuumasin, että kyllä tämä tästä..

Juu, pimee työ ei kannata, mutta
:/

Tämä entinen ystäväni tietää miun nikin tänne, enkä halua, että näkee tätä
Rajansa kaikella :D

Ei kyllä mun ystävä kouri mun miestä jalkovälistä ja suukottele, edes luvalla. Tuo ois stoorin loppu.

Yhteistyössä