A
-ap
Vieras
Minulla on ollut jo pitkään haave päästä esim. lukion jälkeen (olen nyt siis luokion toisella) vapaaehtoistyöhön ulkomaille.
Ongelma on kuitenkin kielitaitoni, joka on tosi surkea. Yksityisopetusta olen varannut, mutta epäilen, että lukion jälkeen englannin kielen taitoni on edelleen välttävä.
Tuleeko tästä suurikin este reissuun lähtemiselle?
Toinen juttu on, että kuinka nämä rahajutut reissussa menee? Aika usein ilmeisesti joutuu itse maksamaan aika paljon?
Minulla ei sitä rahaa opiskelijana liikaa ole, mitä nyt käteen jää kesätöistä. Pitäisi olla siis semmoinen paikka/juttu, johon ei itse tarvi ihan kauheasti maksaa. Onko sellaisia?
Ja kun ei ole edes mitään ammattia vielä, mitä työtä voi edes tehdä?
Näyttää jotenkin mahdottomalta tämä, kun luen tätä tekstiä minkä just kirjoitin
Noh yrittänyttä ei laiteta.
Ongelma on kuitenkin kielitaitoni, joka on tosi surkea. Yksityisopetusta olen varannut, mutta epäilen, että lukion jälkeen englannin kielen taitoni on edelleen välttävä.
Tuleeko tästä suurikin este reissuun lähtemiselle?
Toinen juttu on, että kuinka nämä rahajutut reissussa menee? Aika usein ilmeisesti joutuu itse maksamaan aika paljon?
Minulla ei sitä rahaa opiskelijana liikaa ole, mitä nyt käteen jää kesätöistä. Pitäisi olla siis semmoinen paikka/juttu, johon ei itse tarvi ihan kauheasti maksaa. Onko sellaisia?
Ja kun ei ole edes mitään ammattia vielä, mitä työtä voi edes tehdä?
Näyttää jotenkin mahdottomalta tämä, kun luen tätä tekstiä minkä just kirjoitin