Vantaan Norkkotie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muuttaja"

Vieras
Onko täällä ketään, kuka tietäis millaista porukkaa asuu Vantaan Norkkotiellä? Koivukylän Cittarin vieressä siis.
Saatiin asuntotarjous VAV:lta, mutta jotenkin mietityttää kun ne on kuitenkin kaupungin taloja. En tunne sieltä ketään, asutaan tällä hetkellä Tikkurilassa. Onkohan kuinka levotonta, maahanmuuttajia ym? Kertokaa jos tiedätte jotain :)

Olen käynyt monesti koivukylässä. Siellä on paljon maahanmuuttajia ja aika levotona seutua mielestäni. :) Paljon löytyy kaljapulloja, tölkkejä maasta ainakin vapun tienoilla ;)

En tiedä ihan tarkasti missä ko osoite on, mutta molemmin puolin rataa on melkoisen monikulttuurista seutua, vanhan ostarin ympäristö on levotonta seutua, asolanväylän puoleisista uusimmista taloista en osaa sanoa.

[QUOTE="aloittaja";25203764]Talo on siinä postin vieressä, ei vissiinkään ihan pahimmalla seudulla?[/QUOTE]

Kannattaa ottaa selvää, mihin kouluun lapset menevät. Todennäköisesti yläaste on ainakin Koivukylässä ja se koulu on täynnä mamuja. En ainakaan omia lapsiani haluaisi siihen kouluun.

Näiden juttujen perusteella ei kannata edes harkita muuttoa, itsekin olen saanut vähän saman kuvan alueesta. Kertokaa vielä jos tiedätte jotain, luen mielenkiinnolla :) Täällä on niin vaikea saada asuntoja, ollaan jo kauan etsitty mutta tämä oli ensimmäinen mitä tarjottiin. Harmittaa kun ei ole paremmalta seudulta :/

Itse asuimme siinä vieressä ja muutimme pois Vantaalta kesällä ennen kuin pojan eskari alkoi koska emme halunneet häntä alueen kouluihin. Siinä on yksi aivan valtava ala-aste jossa pojan kaveri sitten aloittin ekan luokan. Samassa luokkahuoneessa 40 ekaluokkalaista ja kaksi opettajaa, ei kiitos meille. Maahanmuuttajia todella paljon, lasten silloisessa päiväkodissakin oli kaksi osastoa vain maahanmuuttajille.

Pois muutostamme on viisi vuotta aikaa eli en tiedä tarkkaan alueen tämän hetkistä tilannetta.

Paljon mamuja.... mutta Vantaan kaupungin asunnossa kun on asunut vuoden, voi vaihtaa. Tarjoavat teille ehkä toisaaltakin asunnon, mutta jos ei oikeesti ole pätevää kieltäytymissyytä, ette tule saamaan toista asuntoa piiiiiiiiiiiiiiittttttttttkäääääääääääääääään aikaan.

[QUOTE="aloittaja";25203757]Itse olen saanut myös sen kuvan, että se on levotonta seutua. Siksikin mietin sitä paljon, kun on kuitenkin 2 lasta.[/QUOTE]

Ai jos olis vaan yks niin et miettis niin paljon?

Siellä on maahanmuuttajia, alkoholisoituneita vanhempia, narkkareita, vähemmistöön kuuluvia kansalaisia ja tauotonta ambulanssi- ja poliisirallia. Asuin 11 vuotta Koiviksessa ja suosittelen kaikella rakkaudella miettimään ainakin 10 kertaa sinne muuttoa.

Asun Koivukylässä. Asuisin varmasti jossain muualla jos olisin rikkaampi, mut hyvin olen täälläkin pärjännyt,ei ole ollut mitään ongelmia...mulla ei kyllä ole lapsia.

Yhteistyössä