mä just päinvastaista kuullu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:korso on kuulemma hyvää seutua.
Mä oon kuullu et Korso on Vantaan p**se.. Sen kummemmin en tiäAlkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:mä just päinvastaista kuullu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:korso on kuulemma hyvää seutua.
No ei, jos vaihtoehtoina on Espoo tai Helsinki.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ymmärsinkö oikein ettei Vantaalle kannata laisinkaan muuttaa?
...ja ainoa huono puoli on että täältä ei pikkurahalla saa mitään. Pieni omakotitalo maksaa 250t ihan kevyesti.Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:Vantaa on ihan kiva paikka asua vaikka kaupungin johto on ihan ilman älyä, mitä tulee lapsiperheiden ja esim koulujuttuihin.
Ollaan asuttu täällä kohta 6 vuotta ja 'lapsi'politiikka on todella poukkoilevaa. Mutta mukavaa on. Tervetuloa Rekolaan, kiva vanha omakotialue radan vieressä, helppo liikkua sekä töihin että kaupoille.
Niinpä. En Espoota juuri tunne (koska eihän siellä ole mitään minkä vuoksi sinne pitäisi mennä), mutta sen vähän näkemäni perusteella sielläkin on ihan järkkyjä slummilähiöitä. Älkää kysykö, mitä alueita ne on, koska oon vain ohikulkumatkalla ollut. Eli ihan turhaan Vantaata mollataan, Espoo on muuten samaa paitsi että niillä on se merenranta-alueensa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä en ymmärrä tätä Vantaan haukkumista, kai ne espoolaiset ja hesalaiset on sit niin paljo hienompaa sakkia että voi koko Vantaan slummiksi leimata.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:Niinpä. En Espoota juuri tunne (koska eihän siellä ole mitään minkä vuoksi sinne pitäisi mennä), mutta sen vähän näkemäni perusteella sielläkin on ihan järkkyjä slummilähiöitä. Älkää kysykö, mitä alueita ne on, koska oon vain ohikulkumatkalla ollut. Eli ihan turhaan Vantaata mollataan, Espoo on muuten samaa paitsi että niillä on se merenranta-alueensa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä en ymmärrä tätä Vantaan haukkumista, kai ne espoolaiset ja hesalaiset on sit niin paljo hienompaa sakkia että voi koko Vantaan slummiksi leimata.. :/
No kyllä aika moni helsinkiläinen ja espoolainen suhtautuu Vantaaseen jotenkin vähätellen. Korso on näiden tyyppien puheissa jotain ihan hillittömän junttia ja hauskaa. Toisaalta vantaalaisetkin usein mollaa kotikaupunkiaan, mutta olisko sitten kyse niistä junantuomista, joille on kova paikka, kun ei rahat riittäneetkään unelmakämppään pääkaupungissa vaan ainoastaan naapurissaAlkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja johanna:Niinpä. En Espoota juuri tunne (koska eihän siellä ole mitään minkä vuoksi sinne pitäisi mennä), mutta sen vähän näkemäni perusteella sielläkin on ihan järkkyjä slummilähiöitä. Älkää kysykö, mitä alueita ne on, koska oon vain ohikulkumatkalla ollut. Eli ihan turhaan Vantaata mollataan, Espoo on muuten samaa paitsi että niillä on se merenranta-alueensa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä en ymmärrä tätä Vantaan haukkumista, kai ne espoolaiset ja hesalaiset on sit niin paljo hienompaa sakkia että voi koko Vantaan slummiksi leimata.. :/
Ei kai sitä muuten niin haukutakaan, mutta lapsiperheiden kohtelu on siellä ihan syvältä. Ei taida olla kotihoidontuet jne ihan samalla tasolla kuin Espoossa ja Helsingissä. Ja sillä on lapsiperheille iso merkitys.
Tätä en menisi allekirjoittamaan. Kaikkein levottomimmat seudut ovat tällä hetkellä Myyrmäki ja Martinlaakso lännessä.Ovat ihan silminnähdenkin rauhattomia. Loistavat myös huumetilastojen kärjessä.Alkuperäinen kirjoittaja Hamsteri:Yleisesti ottaen länsi-vantaa on parempaa aluetta kuin itä-vantaa, johon kuuluu mm. tuo mainittu Korso yms.
Länsi-Vantaalla aivan ihana paikka on Ylästö, omakotitaloaluetta. Samoin tuo mainittu Vapaala on kiva ja Vantaanlaakso.