M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:korso on kuulemma hyvää seutua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:korso on kuulemma hyvää seutua.
mä just päinvastaista kuullu...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ymmärsinkö oikein ettei Vantaalle kannata laisinkaan muuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:Vantaa on ihan kiva paikka asua vaikka kaupungin johto on ihan ilman älyä, mitä tulee lapsiperheiden ja esim koulujuttuihin.
Ollaan asuttu täällä kohta 6 vuotta ja 'lapsi'politiikka on todella poukkoilevaa. Mutta mukavaa on. Tervetuloa Rekolaan, kiva vanha omakotialue radan vieressä, helppo liikkua sekä töihin että kaupoille.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä en ymmärrä tätä Vantaan haukkumista, kai ne espoolaiset ja hesalaiset on sit niin paljo hienompaa sakkia että voi koko Vantaan slummiksi leimata.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä en ymmärrä tätä Vantaan haukkumista, kai ne espoolaiset ja hesalaiset on sit niin paljo hienompaa sakkia että voi koko Vantaan slummiksi leimata.. :/
Niinpä. En Espoota juuri tunne (koska eihän siellä ole mitään minkä vuoksi sinne pitäisi mennä), mutta sen vähän näkemäni perusteella sielläkin on ihan järkkyjä slummilähiöitä. Älkää kysykö, mitä alueita ne on, koska oon vain ohikulkumatkalla ollut. Eli ihan turhaan Vantaata mollataan, Espoo on muuten samaa paitsi että niillä on se merenranta-alueensa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja johanna:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä en ymmärrä tätä Vantaan haukkumista, kai ne espoolaiset ja hesalaiset on sit niin paljo hienompaa sakkia että voi koko Vantaan slummiksi leimata.. :/
Niinpä. En Espoota juuri tunne (koska eihän siellä ole mitään minkä vuoksi sinne pitäisi mennä), mutta sen vähän näkemäni perusteella sielläkin on ihan järkkyjä slummilähiöitä. Älkää kysykö, mitä alueita ne on, koska oon vain ohikulkumatkalla ollut. Eli ihan turhaan Vantaata mollataan, Espoo on muuten samaa paitsi että niillä on se merenranta-alueensa.
Ei kai sitä muuten niin haukutakaan, mutta lapsiperheiden kohtelu on siellä ihan syvältä. Ei taida olla kotihoidontuet jne ihan samalla tasolla kuin Espoossa ja Helsingissä. Ja sillä on lapsiperheille iso merkitys.
Alkuperäinen kirjoittaja Hamsteri:Yleisesti ottaen länsi-vantaa on parempaa aluetta kuin itä-vantaa, johon kuuluu mm. tuo mainittu Korso yms.
Länsi-Vantaalla aivan ihana paikka on Ylästö, omakotitaloaluetta. Samoin tuo mainittu Vapaala on kiva ja Vantaanlaakso.