Ä äitee82 Jäsen 01.02.2007 54 0 6 08.08.2007 #1 hei kuinka kauan vantaalaisilla on mennyt ku ovat kelasta saaneet äitiysraha päätöksen?? entä kuinka kauan siitä ku olette hakemuksen laittaneet on pakkaus tullut postiin noudettavaksi??
hei kuinka kauan vantaalaisilla on mennyt ku ovat kelasta saaneet äitiysraha päätöksen?? entä kuinka kauan siitä ku olette hakemuksen laittaneet on pakkaus tullut postiin noudettavaksi??
mrsCullen Aktiivinen jäsen 22.06.2005 5 194 0 36 08.08.2007 #2 Mulla tais rahapäätöksessä mennä vajaa viikko. Pakkauksesta en osaa sanoa, kun otin tällä kertaa rahana =)
Mulla tais rahapäätöksessä mennä vajaa viikko. Pakkauksesta en osaa sanoa, kun otin tällä kertaa rahana =)