Vänkää...

Babylonin Riippuva Puutarha

Aktiivinen jäsen
26.11.2008
13 509
1
36
Mä tilasin itelleni yhden kirjan yksi ilta, kun muistelin kaikenlaisia myytillisiä tarinoita mitä oon kuullut, ja löytyi sitten tuollainen kiva kokoelmakin aiheesta.
Kirja tuli tänään postissa, jei.
Joskus oon täällä yliluonnollisten juttujen ketjussa kertonut yhdestä mökistä jossa oltiin ja josta lähdettiin hyvin pian. Tämän mökin vanhoissa hirsissä oli useammat eri numeroinnit olleet ja tosi outoja loveuksia niissä, vähän niinkuin aukon paikkoja mutta ei sitten kuitenkaan oltu tehty räppänää niihin. No, just illalla luin tuota kirjaa ja valkeni siinä samalla että entisaikoihin on kavuttu kolmesti siirrettyjen rakennusten katoille kuulemaan enteitä uutenavuonna tai pitkäperjantaina, eikä ne jutut aina olleet kivoja.

No se mökkikään ei tosiaan ollut kiva. Luin miehelle pienen pätkän kirjasta niin se vaan sanoi että "tiedän mihin viittaat".

*huuu...* :xmas:

Aah, mä rakastan kaikkia tollasia tarinoita!! Raahessa ku asuttiin ni käytiin kavereiden kans jonku kerran Gunillan talolla, se on Raahessa kuuluisa kummitustalo eikä sielä kyllä kertaakaan kovin kauaa viihdytty.. :snotty:

Minkä kirjan muuten hommasit? Mul on sellanen kirja ku Mysteria, se on tosi mielenkiintonen kans.

Yhteistyössä