Vanhuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanhuus tulee ja ei ei ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanhuus tulee ja ei ei ei

Vieras
Jos sua ei pelota tai ahdista vanhuus yhtään, kerro miksi ja millaiseksi sen sitten kuvittelet? Muuta kun asumista jossain vanhustenkodissa tms. ??

Meidän suvussa on niin paljon sydänsairauksia, että ei sydän kestä siihen asti, että olis vanhustenkoti-kunnossa :D Mä ajattelin matkustella jne sit eläkeiässä :)

Meidän suvussa ei vielä kukaan ole ollut vanhainkodissa. [vanhukset pärjänneet omillaan tai useammin muuttaneet jonkun sukulaisen luo] Mä olen halunnut eläkkeelle noin viisivuotiaasta asti. Vanhuus on ihanaa!!! Itsevarmuus, TIETO, KOKEMUS, kyky havaita mikä tärkeää ja mikä ei jne.

Toivottavasti elän kuten isäni äiti - täysillä loppuun asti ja sitten suht kivuton ja nopea kuolema. Hän eli yhdeksänkymppiseksi omillaan kotonaan. Matkusteli ilman minkäänlaista kielitaitoa suomen lisäksi. Hankki tietoa ja eli tilanteen tasolla. Oli aktiivinen järjestöissä. Nautti itsensä hemmottelemisesta ja myös meidän lastenlasten. Antelias, hyväsydäminen ja kerrassaan mahtava.

Tai sitten kuten ukkini äiti, kahdeksankymppisenä vielä opetti lastenlastenlapsia hyppimään aitoja jne. TÄYSILLÄ loppuun asti, omana itsenään. Kunhan järki säilyy päässä. Ja kohtuullinen terveys, vaikka kaikenlaisia lääkkeitä noilla mummoilla ollut.

no mie huomaan sen siinä, kun käyn erilaisissa tapahtumissa esittelemässä tuotteita, olin lauantainakin ja kotiin päästyäni oli kuin tiskirätti :snotty:

Yhteistyössä