Vanhuus ei tule yksin

En tiedä, mutta mua on alkanut vituttamaan yhä enenevässä määrin ihmisten puhuminen ohi aiheen. Sama koskee nettia ja live-elämää. Siis että vastataan johonkin aivan muuhun kuin mistä on puhe ja etenkin jos itse aiheeseen ei löydy sanottavaa. Siis esimerkkinä jos sanon että nyhtökaura maistuu mun mielestä kuivalta ja mauttomalta, niin toinen vastaa mulle nyhkökauran eetisyydestä?! Tai että sanon ettei nykyinen maahanmuuttopolitiikka mielestäni toimi, niin toinen alkaa puhumaan ihmisoikeuksista?! Tuntuu että tämä on yhä vain kiihtymässä. Jos ei tiedetä mitä sanoa, niin vastataan ihan jotain puuta heinää, kunhan se edes ohuesti sivaltaa alkuperäistä aihetta. Ei tuo ennen haitannut, mutta näin kun vanhenee, niin ei jaksaisi rautalangasta taiteilla aivan kaikkea.
 
Ja tämä ongelma on krooninen. Se sama jarkko mitävittua voi hokea sitä samaa asian ohi puhumista viestitolkulla näin nettikeskusteluissa. Mä voisin sanoa, että prkl kun ei pysy toi viime vuonna maalattu punainen pinoteksi mökin seinässä... niin tämä jarkko mitävittua voi hokea kolmentoista viestin verran sitä, että kokeile nyt keltaista, vihreää tai sinistä. Ehkä pensseli on väärä tai maalaat vain väärin. Kun ongelma on se pinotex. Mutta ei... ei niin ihmeen kumman kaupallakaan osata pysyä itse aiheessa.
 
No kerro nyt kenen kanssa se tulee! :mad:
Alettiin jaarittelemaan vaan heti asian sivusta! :devil:
Kalevin kanssa. Se sanoi itse että menee mukaan. Se Kalevi siis. Ai kenen mukaan? No se kenen mukaan sä kysyit Kalevin menevän. Se että asiasta jaaritellaan häiritsee myös Kalevia. Ai ketä Kalevia? No sitä Kalevia kenen mukaan sä sanoit hänen menevän. Siis kenen menevän? No sen menevän, kenen mukaan se Kalevikin menee.
 

Yhteistyössä