T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bones:En ole laittanut ullakolle.
Ja just ne kylmävintit mua ärsyttääkin. Säilytystilaa olis molemmilla talon sivuilla mutta kylmää, niin kylmää.
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:Juu EI! Ne alkais haistakin "ullakolle", eikä ikinä tiedä mitä nelijalkaisia siellä vipeltää tekemässä pesiään taskuihin...
Alkuperäinen kirjoittaja säilytän:Meillä 1950-rakennettu talo, ja hyvin tuulettuvat sivuvintit. Ei ne vaatteet siellä mikskään mene, eivät ole menneet vaikka ovat kymmenen vuotta olleet. Eikä siellä millekään haise, paitsi kuivalle sahanpurulle. Mutta jos on kosteusongelmia tai tuuletus pilattu, niin kyllähän ne silloin alkaa haista tai homehtua.
Alkuperäinen kirjoittaja Bones:Alkuperäinen kirjoittaja säilytän:Meillä 1950-rakennettu talo, ja hyvin tuulettuvat sivuvintit. Ei ne vaatteet siellä mikskään mene, eivät ole menneet vaikka ovat kymmenen vuotta olleet. Eikä siellä millekään haise, paitsi kuivalle sahanpurulle. Mutta jos on kosteusongelmia tai tuuletus pilattu, niin kyllähän ne silloin alkaa haista tai homehtua.
No minä en ole koskaan uskaltanut laittaa vaatteita kylmävintille.
Olen olettanut, että kylmäsäilytys ei ole vaatteille hyväksi...
Mitenkä ne olet pakannut??
Mulla on laatikoissa esim. vauvanvaatteita, mitkä haluaisin säästää mutta nyt ne laatikot on vaan tilaa viemässä jossain huoneen nurkassa, kun en ole uskaltanut vintille laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Meillä myös molemmilla sivuilla yläkerrassa kylmät ullakot . paljon mie siellä säilytän mm matot ,mutta vaatteita en ole laittanut. Enkä pelkää että ne homehtuisi,mutta en tahdo ensimmäistäkään hämähäkkiä takin taskuun :x :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Meillä myös molemmilla sivuilla yläkerrassa kylmät ullakot . paljon mie siellä säilytän mm matot ,mutta vaatteita en ole laittanut. Enkä pelkää että ne homehtuisi,mutta en tahdo ensimmäistäkään hämähäkkiä takin taskuun :x :xmas:
Siksi ne pitääkin ravistella hyvin ennen käyttöäMyös ulkosaunassa pyyhe ja kylpytakki pitää ravistaa kun ne ottaa naulakosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili harmailee:Mä asuin lapsuuteni ja nuoruuteni 50 luvun talossa ja vintissä säilytettiin melkein kaikki vaatteet. Mun huoneessa ei edes ollu vaatekaappia, vaan iso "vaatehuone" eli se vintti.
Jos sen tekee siistiks, siis ettei purut ym näy niin siellä voi ihan hyvin säilyttää vaatteita, ei homehdu eikä haise millekään. Kesällä pidin melkein aina ikkunaa auki. Niille nelijalkaisille laitoin joskus varmuuden vuoksi "ruokaa" mutta koskaan en sellaista nähnyt tai kuullut rapinaa. Myös koipallon laitoin kerran vuodessa varmuuden vuoksi mut pidin vaan hetken aikaa kun mun mielestä se haisi pahalle.