Vanhin tietämäsi lapsi, joka ei koskaan ole ollut hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja onh:
ja kai jokaisen lapsi on ollut esim kampaajan tai lääkäri aikana vieraalla hoidossa vai onko kaikkien miehet työttömiä ja aina päivisin kotona?

mitäs jos onkin vuorotyö?

toki mahdollista:) Tuntuu vaan oudolta jos sanotaan, ettei esim eskariin menijä ole KOSKAAN ollut kenenkään muun kuin vanhempien hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja am:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronja:
Mun esikoinen ei ole ollu hoidossa koskaan kellään vieraalla, ei tuntiakan ja syksyllä menee kouluun.

ette ikinä ajatellu miehen kanssa tehdä jtn yhdessä kahestaan? kannattais kokeilla. ei se lapsikaan rikki mene vaikka joku toinen sitä hetken hoitaa...

kahdenkeskistä aikaa voi järjestää esim kun lapset on nukkumassa illalla. Meidän kahdenkeskinen aika perustuu ainakin pääosin siihen, että se vietetään kun on ensin laitettu lapset maata. Kaikki kun ei kaipaa kodin ulkopuolelle sitä viettämään, kun on jo koko päivän ollut posi kotoa.

Kai sun lapsi on jossain, kun itse olette päivän pois kotoa?

Juu ne on mukana meillä.

ai töissä?

joillakin sekin on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja annatteko lapset kelle vaan?:
meillä lapset on 5v. ja 6v. eivätkä ole iinä olleet kenelläkään vieraalla hoidossa, sukulaisilla kylläkin :D
Tavallaan olen antanut. Esikoinen oli 10 vrk:n ikäinen joutuessaan sairaalaan ja ihan vieraita ne hoitajat siellä mulle oli. Samoin kun meni 1 v 10 kk iässä tarhaan ja kuopus 3 v:n iässä, niin en voinut päiväkodin hoitajia valita vaan ihan mulle tuntemattomat ihmiset lapsiani hoitivat.

Mun esikoinen ei ole ollu hoidossa koskaan kellään vieraalla, ei tuntiakan ja syksyllä menee kouluun.

ette ikinä ajatellu miehen kanssa tehdä jtn yhdessä kahestaan? kannattais kokeilla. ei se lapsikaan rikki mene vaikka joku toinen sitä hetken hoitaa...

kahdenkeskistä aikaa voi järjestää esim kun lapset on nukkumassa illalla. Meidän kahdenkeskinen aika perustuu ainakin pääosin siihen, että se vietetään kun on ensin laitettu lapset maata. Kaikki kun ei kaipaa kodin ulkopuolelle sitä viettämään, kun on jo koko päivän ollut posi kotoa.

Kai sun lapsi on jossain, kun itse olette päivän pois kotoa?

Juu ne on mukana meillä.

ai töissä?

joillakin sekin on mahdollista.

nyt mun kiinnostus heräsi... Teillä on vuorotyö johon voi ottaa aina lapset mukaan?

Miksi pitäisi kun ollaan ihan tyytyväisiä?

Illalla kun lapset nukkuu vietetään aikaa kahdestaan, muuten touhutaan perheenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tarkoittaako ap "vieraalla" nyt myös esimerkiksi isovanhempia?

Tarkoitan siis, ettei lapsi ole ollut kellään hoidettavana, vaan aina isän tai äidin seurassa. Kiinnostaisi tietää, kuinka pitkään on mahdollista elää ja olla niin, ettei kertaakaan tule tarvetta laittaa lasta hoitoon.

No minä itse olin lapsena kyllä päiväkodissa, mutta en ikinä missään muualla hoidossa. Mun omat lapset on kesällä 2 ja 3, eivät ole päivähoidossa eivätkä ole olleet muualla hoidossa... mutta siis kyllä useimpien tuttavieni lapset ovat olleet jo aiemmin joskus hoidossa. Meillä ei ole vielä tullut sellaista tilannetta eteen, että olisi tarvinnut vieraalle laittaa hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
No minä itse olin lapsena kyllä päiväkodissa, mutta en ikinä missään muualla hoidossa. Mun omat lapset on kesällä 2 ja 3, eivät ole päivähoidossa eivätkä ole olleet muualla hoidossa... mutta siis kyllä useimpien tuttavieni lapset ovat olleet jo aiemmin joskus hoidossa. Meillä ei ole vielä tullut sellaista tilannetta eteen, että olisi tarvinnut vieraalle laittaa hoitoon.

Olitko sä siis yksin synnyttämässä toista lastasi ja esikoinen miehesi kanssa kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tarkoittaako ap "vieraalla" nyt myös esimerkiksi isovanhempia?

Tarkoitan siis, ettei lapsi ole ollut kellään hoidettavana, vaan aina isän tai äidin seurassa. Kiinnostaisi tietää, kuinka pitkään on mahdollista elää ja olla niin, ettei kertaakaan tule tarvetta laittaa lasta hoitoon.

Huh no tää onkin vaikeampi. Oisko vanhempi ollut pari vuotta kun ekan kerran oli ilman kumpaakaan vanhempaa?

Uusimmat

Yhteistyössä