Vanheneminen v*tuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Meimi";25387564]Samanikäisiä siis ollaan.

Toiset tykkää harmaista hiuksista, minä en. Mulla on muuten tummat hiukset ja ne harmaat, mitkä tulee, tulee oikein välkkyvän hopeisina, eli erottuvat niin hemmetin hyvin. Nou tänk juu.

Tukan lähtö; no, syön vitamiineja kohtuudella, urheilen kohtuudella, silti lähtee. Toisilla lähtee, toisilla ei. Valitettavasti kuulun ekaan ryhmään. Tulen äitiini :(.

Mullakin on miinusta, mutta kun miinusta on kylliksi, ikänäkökään ei riitä sitä korvaamaan. Eli edessä on kaksitehot tai kamalaa; monitehot ennenpitkää. Tai sitten joku leikkaus.

Rypyt, no ne ei haittaa, kunhan vain simät näkyisi. Mutta kun luomet laskeutuu...

No mutta: positiivista löytyi, JEEEEEE!

Lapset on nytkin toinen pesemässä vessoja ja toinen tekemässä lumitöitä. Ja jee, ne tosiaan voi jättää keskenään kotia ilman lapsenvahtia. Ne ei heti huku, jos on uimassa, eikä koko ajan vahtaa niitä silmä tarkkana. Ne laittaa ruokaa ja leipoo.
Palkka on tosiaan ihan kohtuullinen eikä tarvi näyttää koko ajan niinku nuorempana.
Parisuhdekin on parempi kuin ennen, kun nyt oman ajan saanti on helpompaa kuin ennen kun ne lapset voi jättää olemaan keskenäänkin. Ja kumpikin jo tietää mistä toinen tykkää. Onneksi se tuo mieskin vanhenee siinä sivussa kun itsekin :).[/QUOTE]

No en minäkään tykkäisi, jos tukka olisi kokonaan harmaa. Mun tukkani on vaalea, oikeasti se on ollut sellainen kullankeltainen nuorempana, nyt oma väri on muuttunut maantienvaaleaksi, jonka värjäytän samaan väriin, kun se on ollut, ja siihen laitetaan myös raitoja antamaan eloa. Ne harmaat eivät suostu värjäytymään, mutta eivät haittaa noiden raitojen joukossa. Edessä mulla on paksu harmaa raita, jota kampaaja kutsuu aatelisraidaksi. Sekin näyttää vain vaalealta raidalta tuossa edessä.

Mulla lähti anenemian vuoksi aiemmin aivan valtavasti hiuksia, nyt kun asia on kunnossa tukka tuuheutuu taas.

Minä kävin juuri tällä viikolla näöntarkastuksessa ja hommasin uudet lasit, toisen silmän miinus on enää 1. Ja on kuitenkin lähdetty 2,5, jos oikein muistan. Mutta totta on, että jos on todella isot miinukset, ei tuo auta.

Mulla ei ne luometkaan laskeudu, vielä, molemmilla vanhemmillani on niin käynyt, joten varmaan on mullakin edessä. Ja ryppyjä mulla on oikeasti tosi vähän, kun vertaan ikätovereihini.

Mun kuopus on vasta 7, vanhin 15, mutta tietyissä asioissa lasten kanssa helpottaa. Mutta joutuu noiden kanssa vielä paljon tekemäänkin. Mies on kymmenen vuotta mua vanhemmin, mutta rakkaus kukoistaa :)

Ja mulla on oikeasti hyvä palkka - mutta on nuo lapset sitä sitten hyvin kuluttamassakin.

Minä lopetin ikääntymisen 26 vuoteen eli olen täyttänyt pian 14 vuotta 26v. :) Mutta vakavasti eli en pidä vanhenemisesta tai saa ikää tulla mutta nyt ihan parin viikon sisään on näkö sumentunut iltaisin, kun on vähän jo väsynyt. En näe edes laseillani laittaa lankaa neulaan, en meinannut nähdä edes laittaa siihen pujottimeen millä on mukamas helppo saada se lanka laitettua.

En omista juurikaan ryppyjä, mutta nuo juonteet ovat pidentyneet suupielissä, valkoisia hiuksia on ollut jo vuosia. Mulla ne tulee ihan kivasti raidaksi tuohon eteen jakauksen kohdalle, tosin nyt olen värjäillyt tukkaani et niitä kukaan nää.

Pelottaa et pitääkö tässä alkaa muuttamaan itseään johonkin täti-lookiin, oma tyyli on ihan tavis, mutta nuorekas sellainen tai no tavis siis. Hiuksiin täytyneen jotain uutta saada, ettei ala näyttämään ikäiseltään, nyt on pitkänä taas ja kerroksia leikattu, mutta on jotenkin ihan plääh. Ohentunut on vähän, mutta enemmän huomaan et on hieman hidastunut kasvuvauhti.

Niin ja mikä ottaa pahasti päähän on nivelten leviäminen, vaikka paino on suht sama ollut vuosia niin jotkin sormukset ei mene enään ja samoin kengät piti vaihtaa pari kokoa isompiin, tosin nämä muutokset taitaa johtua raskaudesta eikä vuosien kertymisestä.

Aion vanheta kuin hyvä viini.

Hienoa Meimi, että joku keskustelee tästäskin. Meillä tähän liittyy lisäksi se, että mies ei kiinnostu yhteisistä hellyydenhetkistä ollenkaan. Sanoo, ettei jaksa ym. Seksuaalisuus on minulle kuitenkin tärkeä osa parishdetta. Nyt kun se on pois, olen epätoivonen, jopa syrjähyppyä mietin.

Itse olen 54 vuotias ja onnellinen jokaisesta vuodesta jonka saan jokaista Syntymäpäivää juhlin ????
Ryppyjä vähän siellä ja täällä vaihdevuodet sain jo 40 vuotiaana Kiitos kuitenkin tämän päivän lääketieteen.
Olen kuitenkin onnellinen vartalostani, mitäs tuosta jos vatsa on pömppö ja raskausarvet tekevät vatsastasi kuin maapallokartan ???? Se on elämää ja ylpeänä kannan ne niin, kun aikoina raskautenikin ???? Elämä menee ja vuodet vierii, mutta me emme voi pysyä samanlaisina. Kannetaan ylpeänä kasvomme, vartalomme ja ollaan onnellisia sekä Kiitollisia jos saamme tehdä sen mahdollisimman terveinä ???? Rakastakaa itseänne juuri sellaisena kuin olette ainutlaatuisina ????

En saisi kommentoida, sillä täytän 40 vasta parin vuoden päästä.. hampaat alkaa tummentua kahvin juonnista, mitä eivät ennen tehneet. Ylähuulen päälle on tullut ryppyjä!! Siinä ne pahimmat. Selluliittia löytyy ja maha pömpöttää mutta se johtuu siitä että olen juuri synnyttänyt (kyllä, minä hoidan pientä lasta kun olen 40 ja kärsin yöheräilyistä todennäköisesti). Mikään ei haittaa kunhan saan olla terve ja elää pitkään ja hoidella lastenlapsia. Siihen kuulkaa menee aikaa!

Yhteistyössä