Vanheneeko FB:ssa kaveripyynnöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
Laitoin yhdelle entiselle koulukaverille kaveripyynnön. Mitään ei ole kuulunut ja nyt kun katsoin, siellä ei lue enää "kaveripyyntö lähetetty" vaan taas lukee "lisää kaveriksi".

Onko kaveripyyntöni vanhentunut vai onkohan hän sen kenties hylännyt??

Tuossakin olisi ihan ymmärrettävää olla loukkaantumatta kaveripyynnön hylsystä. Jotkut haluavat käyttää Facebookia viestintään läheisten kanssa ja rajata kaveriryhmänsä tarkasti. Se voi olla ihan tietoturvankin kannalta viisasta, ja silloin ei ole niin kamalaa, jos joku vaikka kirjoittaa seinälle jotakin sellaista, mitä ei toivoisi julkaistavan kovin suurelle yleisölle.

Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Itse kerran en hyväksynyt, mutten laittanut "hylkää" tai mikä onkaan, mutta kaveripyyntöä ei ollut noin 4-6 kk päästä enää. Ilmeisesti vanhenee jossain vaiheessa?

Ei vanhene, se joka sulle on sen pyynnön laittanu on perunu sen jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kermaperse:
Itse kerran en hyväksynyt, mutten laittanut "hylkää" tai mikä onkaan, mutta kaveripyyntöä ei ollut noin 4-6 kk päästä enää. Ilmeisesti vanhenee jossain vaiheessa?

Sen kaveripyynnön voi myös itse perua. Ehkä kyseinen henkilö kyllästyi odottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, olkoot mokoma molopää :D

Miks pitää ottaa noin itseensä? Mä esim pyrin pitämään fb hyvin puhtaana kaikenmaailman tyypeistä, eli en tosiaan lisäile vanhoja luokkakavereita, jotka eivät koskaan ole olleet edes mitään "kavereita".

Alkuperäinen kirjoittaja sinnu:
mitäs mieltä ootta siitä että kun hyväksyy kavereihin mutta sitte tämä toinen kaveri rajaa seinänsä että et näe sitä, loukkaannutteko siitä?

Mä loukkaannuin siitä, kun vanha hyvä ystävä rajasi "kesken" Facebook-ystävyyden mut pois seinältään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miks pitää ottaa noin itseensä? Mä esim pyrin pitämään fb hyvin puhtaana kaikenmaailman tyypeistä, eli en tosiaan lisäile vanhoja luokkakavereita, jotka eivät koskaan ole olleet edes mitään "kavereita".

No hyvin puhtaana saa pitääkin, tällä tyypillä on alle 10 kaveria ja osa (ovat myös minun kavereitani) ei ole hänen kanssaan edes missään tekemisissä :whistle:

No hyvin puhtaana saa pitääkin, tällä tyypillä on alle 10 kaveria ja osa (ovat myös minun kavereitani) ei ole hänen kanssaan edes missään tekemisissä :whistle:

Kuulostaa aivan kun minulle olisit laittanut. :D
En hyväksynyt kaveripyyntöäsi koska en koskaan käyttänyt facebookkia sen enempää kun mitä tarvitsi kirjautua että sain katsottua jotain. Nyt profiili on poistettu. ^_^

Kuulostaa aivan kun minulle olisit laittanut. :D
En hyväksynyt kaveripyyntöäsi koska en koskaan käyttänyt facebookkia sen enempää kun mitä tarvitsi kirjautua että sain katsottua jotain. Nyt profiili on poistettu. ^_^

Tämä profiili on edelleen olemassa. Kaverimäärä vaan ei ole kasvanut ollenkaan B)

Yhteistyössä