V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua luullaan paljon nuoremmaks kuin olenkaan ja yleensä nuo nuoret jätkät sit ihastuu muhun. Sillä nyt mietin että onko tollanen ikäero liikaa, että uskoltaisko sitä itekkin ihastua.
Onko sulla paljon ollut tälläsiä nuorempia miehiä? Miten suhde on onnistunut?Alkuperäinen kirjoittaja nuorekas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua luullaan paljon nuoremmaks kuin olenkaan ja yleensä nuo nuoret jätkät sit ihastuu muhun. Sillä nyt mietin että onko tollanen ikäero liikaa, että uskoltaisko sitä itekkin ihastua.
Samoin. Mun mielestä alle 10 vuotta on ihan ok.
Meillä ois tämän miehen kanssa ikäeroa 4,5vuotta. joo 10 vuotta ois aivan liikaa, silloinhan mies ois vasta 20 (tässä mun tapauksessa ). Onko teidän suhde toiminu ihan hyvin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Myös mun mies 5 v. mua nuorempi, ihan ok ikäero vielä. Jos olisi 10 v. nuorempi niin en varmaan olisi edes harkinnut, se alkaa olemaan mun mielestä liikaa.. Tosin työkaverin mies on häntä 16 v. nuorempi..
Alkuperäinen kirjoittaja nuorekas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua luullaan paljon nuoremmaks kuin olenkaan ja yleensä nuo nuoret jätkät sit ihastuu muhun. Sillä nyt mietin että onko tollanen ikäero liikaa, että uskoltaisko sitä itekkin ihastua.
Samoin. Mun mielestä alle 10 vuotta on ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ois tämän miehen kanssa ikäeroa 4,5vuotta. joo 10 vuotta ois aivan liikaa, silloinhan mies ois vasta 20 (tässä mun tapauksessa ). Onko teidän suhde toiminu ihan hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te joilla tuota ikäero on niin minkäikäisinä olette alkaneet seurustelemaan noiden teidän "nuorien miesten kanssa"?
Mietin vaan, että haittaako se ikäero tässä iässä vielä, kun mies ei ois kuin n. 25v.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te joilla tuota ikäero on niin minkäikäisinä olette alkaneet seurustelemaan noiden teidän "nuorien miesten kanssa"?
Mietin vaan, että haittaako se ikäero tässä iässä vielä, kun mies ei ois kuin n. 25v.
Eli mies oli 19v? No kai se homma toimis sit meilläkin jos teilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te joilla tuota ikäero on niin minkäikäisinä olette alkaneet seurustelemaan noiden teidän "nuorien miesten kanssa"?
Olin 30v kun aloitimme yhteisen elon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli mies oli 19v? No kai se homma toimis sit meilläkin jos teilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te joilla tuota ikäero on niin minkäikäisinä olette alkaneet seurustelemaan noiden teidän "nuorien miesten kanssa"?
Olin 30v kun aloitimme yhteisen elon.![]()