Vanhempi nainen, nuorempi mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis ehkäpä tollanen 4-5 vuotta ei ois liikaa... Mua luullaan paljon nuoremmaks kuin olenkaan ja yleensä nuo nuoret jätkät sit ihastuu muhun. Sillä nyt mietin että onko tollanen ikäero liikaa, että uskoltaisko sitä itekkin ihastua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua luullaan paljon nuoremmaks kuin olenkaan ja yleensä nuo nuoret jätkät sit ihastuu muhun. Sillä nyt mietin että onko tollanen ikäero liikaa, että uskoltaisko sitä itekkin ihastua.

Samoin. Mun mielestä alle 10 vuotta on ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja nuorekas:
Mua luullaan paljon nuoremmaks kuin olenkaan ja yleensä nuo nuoret jätkät sit ihastuu muhun. Sillä nyt mietin että onko tollanen ikäero liikaa, että uskoltaisko sitä itekkin ihastua.

Onko sulla paljon ollut tälläsiä nuorempia miehiä? Miten suhde on onnistunut?

Myös mun mies 5 v. mua nuorempi, ihan ok ikäero vielä. Jos olisi 10 v. nuorempi niin en varmaan olisi edes harkinnut, se alkaa olemaan mun mielestä liikaa.. Tosin työkaverin mies on häntä 16 v. nuorempi..

Myös mun mies 5 v. mua nuorempi, ihan ok ikäero vielä. Jos olisi 10 v. nuorempi niin en varmaan olisi edes harkinnut, se alkaa olemaan mun mielestä liikaa.. Tosin työkaverin mies on häntä 16 v. nuorempi..
Meillä ois tämän miehen kanssa ikäeroa 4,5vuotta. joo 10 vuotta ois aivan liikaa, silloinhan mies ois vasta 20 (tässä mun tapauksessa ). Onko teidän suhde toiminu ihan hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja nuorekas:

Kyllä mullekin kävisi kymmenen vuotta nuorempi, olen nuoren näköinen vaikka ikää jo. Jopa kymmenen vuotta nuorempi mies voi näyttää vanhemmalta. Eikä kukaan oikein tahdo uskoakaan kuinka vanha oikeasti olen ja monen mummi kun on vielä omakin teini kotona.
Yleisin sanonta jonka kuulen on...

Ikää kun tulee enemmän yksi kymmenen vuotta ei tunnu ja näy missään. Toista se on nuorempana, silloin häiritsi jo muutama vuosi. Nytkin piirittää kahdeksan vuotta nuorempi mies mua.

3 vuotta on ok. On hyvä saada mies myös pidemmäksi aikaa, ettei käy niin, että ukko loikkaa nuoremman selkään. Tietysti asteikolla kympin nainen, saa seiskan miehen, joka on 10-20 vuotta nuorempi.

Meillä ois tämän miehen kanssa ikäeroa 4,5vuotta. joo 10 vuotta ois aivan liikaa, silloinhan mies ois vasta 20 (tässä mun tapauksessa ). Onko teidän suhde toiminu ihan hyvin?

Hyvin on toiminut jo 14 vuotta. Mies oli 18 kun alettiin seurustelemaan, silloin kieltämättä tuntui hieman häiritsevältä. Nykyään yli 3 -kymppisenä ei tunnu missään. Enkä mä edes näytä ikäistäni nuoremmalta, ihan ikäiseltäni.

Te joilla tuota ikäero on niin minkäikäisinä olette alkaneet seurustelemaan noiden teidän "nuorien miesten kanssa"?
Mietin vaan, että haittaako se ikäero tässä iässä vielä, kun mies ei ois kuin n. 25v.

Te joilla tuota ikäero on niin minkäikäisinä olette alkaneet seurustelemaan noiden teidän "nuorien miesten kanssa"?
Mietin vaan, että haittaako se ikäero tässä iässä vielä, kun mies ei ois kuin n. 25v.

Olin 30v kun aloitimme yhteisen elon.

Just äskettäin alettu seurustelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Eli mies oli 19v? No kai se homma toimis sit meilläkin jos teilläkin. :)

Jaa, ihmisten mielipiteillä sopivasta iästä ei ole paljonkaan käytännön merkitystä. Tunnen onnellisen pariskunnan (avioliittoa takana 16 vuotta), jotka tapasivat naisen ollessa 41 -vuotias ja miehen ollessa 28 -vuotias. Lapsenkin saivat eikä kukaan heidät tunteva ole koskaan ikäeroa niin ajatellut kuin paheksunutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Eli mies oli 19v? No kai se homma toimis sit meilläkin jos teilläkin. :)

Näin.
Hyvin on toistaiseksi mennyt eikä tuota ikäeroa huomaa kuin papereissa.
Ehkä olen sitten niin kakara ja mies sen verran aikuinen,ettei eroa huomaa.
Enpä kyllä uskonut miestä niin nuoreksi kun ensi kertaa olemme treffailleet.