trouble trouble
Hei, Olen ollut viime aikoina todella surullinen. Toinen vanhemmistani ilmaisi selkeästi, että ei hyväksy kihlaustani. Äitini mielestä olen onneton tai mieheni ei tee minua onnelliseksi. Olen nyt sekaisin, sillä en tiedä, onko äitini oikeasti hieman narsistinen puuttuessani elämääni vai pitäisikö minun välittää äidin sanoista. Tämä on tehnyt minut surulliseksi, ei huvita enää mennä kotiin. Olihan niitä haaveita isoista häistä ja lapsista, mutta empä taida viitsiä vaiautua ainakaan ottamaan perhettäni mukaan näihin asioihin. Sitä rn osaa sanoa, onko äidillä perusteita tuolle väitteelle miehestäni. Eihän kenenkään toisen vastuulla ole toisen onni. Elämme kuitenkin normaalia nuorta suhdetta, jossa on paljon karikkoja, mutta myös rakkautta. Se rakkaus minua ainakin ohjaa, vaikea sanoa ohjaako se äitiänikin vai onkohan hänellä ruuvit löystyneet pahemman kerran? On se tavallaan totta, että olen aika väsyksissä tämän suhteen kanssa, mutta sitä ei mitenkään voi laittaa mieheni kontolle. Onhan minussakin omat puutteeni.