Jos olisit vielä eskari-ikäinen/koululainen, haluaisitko olla mukana vanhempasi ja opettajan kanssa, kun sinusta keskustellaan?
Mun ei aikanani ei tarttenu olla, ei ollut siihen aikaan tapana. Ja hyvä niin.
Mulle oli ihan sama, mitä ne siellä puhu, kunhan munt pidettiin asiasta ulkopuolella =)
Isot tyttäreni ovat puhuneet, että oli kiusallista siinä, ku ittestä keskusteltiin. Jotkut asiat haluttiin pitää itellä, oli "kouluelämä" ja "kotielämä".
Tosin enpä mä paljo lapsestani opettajan kans puhunutkaan.
Mä olisin kyllä halunnu opettajan kans keskustella lapsestani enemmänki, mutta en halunnut, että lapseni siinä vaivaantuisi.
Elikkä tämmöisissä tapauksissa, siis näissä "vanhempain varteissa" hyväksyn "selän takana puhumisen".
Tuli vaan mieleen tämmönen, ku taas menossa tällaseen, tällä kertaa eskarilaisen kans. Ja näen oikein valmiiks, miten loukkaantunu pikkunen on, ku hänestä puhutaan.
Mites te koette nämä jutut?
Höh, tuli vähän turhan pitkä kysymys.... =)
Mun ei aikanani ei tarttenu olla, ei ollut siihen aikaan tapana. Ja hyvä niin.
Mulle oli ihan sama, mitä ne siellä puhu, kunhan munt pidettiin asiasta ulkopuolella =)
Isot tyttäreni ovat puhuneet, että oli kiusallista siinä, ku ittestä keskusteltiin. Jotkut asiat haluttiin pitää itellä, oli "kouluelämä" ja "kotielämä".
Tosin enpä mä paljo lapsestani opettajan kans puhunutkaan.
Mä olisin kyllä halunnu opettajan kans keskustella lapsestani enemmänki, mutta en halunnut, että lapseni siinä vaivaantuisi.
Elikkä tämmöisissä tapauksissa, siis näissä "vanhempain varteissa" hyväksyn "selän takana puhumisen".
Tuli vaan mieleen tämmönen, ku taas menossa tällaseen, tällä kertaa eskarilaisen kans. Ja näen oikein valmiiks, miten loukkaantunu pikkunen on, ku hänestä puhutaan.
Mites te koette nämä jutut?
Höh, tuli vähän turhan pitkä kysymys.... =)