vanhempain raha. onko pakko käydä.

TIEDOKSESI AP: Miikuli niminen palstailija jo on täällä joten vaihatko nikkiä ettei ihmiset sekota sua häneen.

Mä ensin sekotin mut kun luin juttua niin tajusin ettei oo sama ihminen kyseessä..

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli.:
onhan siellä nyt kaikki ok, onhan siel kaikki ollu hyvin kun olin raskaanakin, kait itse sen tietää, että onko kaikki hyvin, yhtä lailla sitä itse voi kokeilla onko kohdunkaula kii vai auki ja pehmee vai kova, vuotoo ei ole ollu ei kipuja, imetän yhä, menkat ei ole viel ees alkanu.ja olen hyvässä kunnossa, treenaan käyn lenkillä, syön terveellisesti. vaikka se on se vain vartti, siellä, se on mun päässä paljon isompi asia. miten kela voi liittää tollasen johki rahan saamiseksi.

no et sä voi tietää onks sun kitumis kaikki ok jos ei sulla ole tarkkaa tietoa naisen anatomiasta.. siellä voi olla vaikka jotain mikä vaatii toimenpidettä tms..

no voithan olla ilman rahaa:D ihan miten haluut!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TIEDOKSESI AP: Miikuli niminen palstailija jo on täällä joten vaihatko nikkiä ettei ihmiset sekota sua häneen.

Mä ensin sekotin mut kun luin juttua niin tajusin ettei oo sama ihminen kyseessä..

No ei näillä jutuilla voi sotkea todellakaan tuohon mustana kirjoittavaan Miikuliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei näillä jutuilla voi sotkea todellakaan tuohon mustana kirjoittavaan Miikuliin.

no ei! sen verran &((/)(%%)(/( on tän ketjun ap :laugh:

kai muuten synnytit himassa ja paikalla oli vain sun miehes jolla on yksinoikeus sun pipariin! miten ikinä oot voinu selvitä synnytyksest jos ahdistut kun joku sorkkii sun tuheroa.

Olet kyllä mielestäni lääkärin tarpeessa muutenkin, eikä vähiten alapäästä. Jos miehesi määrittelee saatko käydä lääkärissä, on kyllä todella surullista

ap:lle

miten ihmeessä järkeilet sitten, että sektiolla synnyttäneille tehdään samat alapään tutkimukset, kun sieltä ei ole vauva edes tullut läpi!!!

menehän kiltisti jälkitarkastukseen, jollei sun ukollas ole varaa elättää sua kun vanhempainraha katkeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli.:
no sitten mun mies elättää.. mä en jaksa niit riitoja, ja enköhän mä ole miehen kanssa ihan samoilla ajatuksilla, en itse halua mennä, ja miehelle ajatus siitä että joku muu koskettaa ja ropeltaa kaikkein pyhimpään, sattuu, ja masentaa meitä kumpaakin.. mutta kiitos että vastasitte. ei ketään voi pakottaa, ei edes rahalla. tosi törkeää...

Ei voi muuta sanoa kun että on se hyvä että teidän vauva sai alkunsa luomusti kotioloissa.

Olis voinut jäädä perheenlisäys tekemättä kun jo sen ALKUUNSAAMISEKSI olisi pitänyt käydä 2 vkon välein gyn.tutkimuksissa, ultrassa ja miehenkin oliss pitänyt antaa oma näytteensä useamman kerran.

* huokaus *

:laugh: :ashamed:

esikoista odottaessa ja synnytyksen jälkeen (sektio) mun oli hyvin vaikeata suostua sisätutkimukseen eikä se oikein onnistunu. raiskaus oli niin tuoreessa muistissa ja kerroinki asiasta ja kun harvoin naislääkäri sattui paikalla olemaan sitä ei tehty väkisin.
Samoin jälkitarkastuksessa oli mies eikä edes sanonu tekevänsä sitä .Muissa raskauksissa sujunu paremmin kun aikaa kulunu mutta tuo oli todella iso ongelma mulle.Häpeäki päälle.

Uusimmat

Yhteistyössä