Vanhemmat viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn vaan

Vieras
Kuinka usein olette käyneet "viihteellä" (ottaneet siis alkoholia jne) lapsen ollessa esim alle vuoden ikäinen?
Entä oletteko käyneet erikseen vai yhdessä miehenne kanssa?
Minkä ikäinen lapsi oli kun ekan kerran kävitte?

Kerran, ystävän polttarit oli kun poika oli 9kk. Miestä ei silloin ollut kuvioissa. Muksu oli mummilla ja papalla hoidossa, joi silloin jo pullosta ja muutenkin vietettiin vanhempieni kanssa aikaa lähes päivittäin joten tuttuun paikkaan jäi ihan mielellään. Yöksi tulin samaan paikkaa.

Kannattaa lähteä miehen kanssa viihteelle yhdessä jos siihen on mahdollisuus. Pieni lapsi/vauva ei kärsi siitä jos on joskus jonkun toisen hoivissa.
Suosittelen jättämään sen pienen isänsä kanssa kahdestaankin että äiti pääsee yksin tuulettumaan. Meillä minä käyn kerran kuussa.

Esikoinen syntyi 9 vuotta sitten enkä sen jälkeen ole alkoholia ottanut tai viihteelä käynyt. Vietän aikani mielummin lasten kanssa tai muissa harrastuksissa. Miehen kanssa ei olla oltu yhdessä kuin ennen lapsia enkä sellaista yhteistä aikaa kaipaakaan.

Kerran, kun tyttö oli 7kk, oli isänsä kanssa sillä aikaa, eli ilman miestä olin liikenteessä. Nyt tyttö 1,5v. ja 1kk päästä oon lähössä "taas" bilettämään. Tyttö on taas isänsä kanssa. Ei oo ollu kertaakaan vielä yökylässä, eikä kyllä vieläkään vään aikaan tee mieli laittaa.

Esikoinen oli 2kk kun vietimme hääpäivän hotellissa. Vauva oli mummin hoidossa kotona. Tämän jälkeen ei käyty yhdessä viihteellä ollenkaan esikoisen ekan vuoden aikana. Erikseen taidettiin sitten käydä kummatkin pari kertaa.

Alkoholia otetaan viikottain viinin muodossa ruoan kanssa.

muutaman kerran esikoisen kohdalla. ollaan erottu,onneksi. yksin kävin usein,halusin pysyä mahd. paljon erossa siitä äijästä.
keskimmäisen kohdalla käytiin kerran nykyisen miehenikanssa,oltiin kaverini häissä.
kuopuksen ekan vuodneaikana taisin olla 1-2 kertaa. en käy usein juomassa,vaikka aikaa ittelleni otan kuitenkin. tapa vaan on vaihtunu kuntosaliksi ja kahvilla käymiseen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä