Vanhemmat, joiden lapset liikuntaleikkikoulussa, kysymys teile.

  • Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti
mää
Minulla lapsi aloitti juuri liikuntaleikki koulun ja minua askarruttaa tälläinen asia. Kun lapsilla on niitä yhteisteunteja aikuisten kanssa, niin saako aikuiset olla oikeasti muuallakin kengät jalassa lasten kanssa liikkuessa, kun lapset ovat paljoin jaloin?

Minulle ainakin tulee mieleen, että jos lapset on paljain jaloin tulisi myös aikuisten olla, sillä lapsihan ottaa aikuisesta mallia, vai olenko minä väärässä. Ja millaista jälkeä sitten tulee kun aikuinen astuu kengät jalassa lapsen jalalle?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mulla oli sisäliikuntakengät siellä ja lähinnä nosteltiin lapsia telineille ym, en usko että helposti tallaa toisen jalalle. =)
Mitäpä sanot jos kyseessä on juoksuleikkejä, jossa lapset sekä aikuiset juoksevat esim. hippa. Mitä sanoisit sitten kengistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mulla oli sisäliikuntakengät siellä ja lähinnä nosteltiin lapsia telineille ym, en usko että helposti tallaa toisen jalalle. =)
Mitäpä sanot jos kyseessä on juoksuleikkejä, jossa lapset sekä aikuiset juoksevat esim. hippa. Mitä sanoisit sitten kengistä.
No pitäisin silti. Olen pitänytkin siellä monta kertaa ja ollaan tehty vaikka mitä. =)
 
Kyllä mä pitäisin kengät jalassa.

Oltiin just viikonloppuna pojan jalkkisjoukkueen kauden päättäjäisissä, jossa lapset haastoi vanhemmat. Ja kyllä sielläkin oli aikuisilla nappiksia jalassa vaikka riskinä oli astua lasten varpaille. Ja siitä tulee pahaa jälkeä jos aikuinen tallaa nappiksilla lapsen jalalle ellei lapsella ole turvakenkiä jalassa (teräskärkisiä turvakenkiä ei vaan taida olla lastenkoossa ja jos oliskin niin ei niillä pysty pelaamaan jalkkista).
 

Yhteistyössä