vanhat tuttipullot

  • Viestiketjun aloittaja äitee kans
  • Ensimmäinen viesti
äitee kans
Mitä kannattaa tehdä vanhoille tuttipulloille? Tuttiosia ei kannata kai pistää kiertoon, mutta mihin lykkäisi kasan pulloja???
Ottaako joku jossain niitä vastaan tai oletteko vaan heittäneet roskiin?
 
naapurin pph pyyti ne hiekkaleluiksi kun näki että olen heittämässä roskiin. Lapset kuulemma tykkää kerätä niihin pieniä kiviä tms.. Itselläni en kehdannut säästää nurkkia täyttämässä.
 
Minä annoin serkulle kun tämä odotti vauvaa niihin aikoihin kun meidän likat lakkasivat tarvitsemasta niitä. Otti kiitollisena vastaan kun ei itse halunnut ostaa, koska ei tiennyt tuleeko edes tarvitsemaan niitä.
 
tai sitten heität uff:n koppiin. menevät sieltä eteenpäin ja varmasti löytää omistajan jostain. pullothan ei mene miksikään. ainoastaan tutit huononee.

maailmassa on niin paljon roskaa ennestään että hullua heittää mitään ehjää ja toimivaa roskiin, aina niille käyttäjä löytyy =)
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 15:57 DIESELmom kirjoitti:
tai sitten heität uff:n koppiin. menevät sieltä eteenpäin ja varmasti löytää omistajan jostain. pullothan ei mene miksikään. ainoastaan tutit huononee.

maailmassa on niin paljon roskaa ennestään että hullua heittää mitään ehjää ja toimivaa roskiin, aina niille käyttäjä löytyy =)
juuri tätä tarkoitan. =) tahtoisin pulloille kuitenkin jotain hyvää kierrätys käyttöä!
 
ÄIPPIS -84
mulla on niin paljon lapsiperheitä kavereina, että aina jossain tarvitaan... Ikinä ei ole tarvinut vaatteitakaan kirpparille viedä kun kaikki on valmiita tuleen ostaan niitä ihan kotoo asti...
 
Itse meinaan säästää uusimmat ainun pullot (3kpl) lastenlapsille. Ne on niin söpöjä! Itse olisin ollut iloinen, kun olisin saanut omia vanhoja käyttää.
Loput pullot annan eteenpäin, jos jollekin kelpaa tai kokeilen meneekö kirppiksellä. Roskiin en haluaisi heittää.
 
vierailija
Itse meinaan säästää uusimmat ainun pullot (3kpl) lastenlapsille. Ne on niin söpöjä! Itse olisin ollut iloinen, kun olisin saanut omia vanhoja käyttää.
Loput pullot annan eteenpäin, jos jollekin kelpaa tai kokeilen meneekö kirppiksellä. Roskiin en haluaisi heittää.
tykkkään vanhoista tuttipulloista . ottaisin ne vanhojen tavaroiden kokoelmiini. jos annat ne minulle . puhelin on 0452322308 soita jos lahjoitat
 

Yhteistyössä