Vanhat ihmiset ei kyllä enää opi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mun äidilläni on laktoosi.intoleranssi, mutta sille käy vähälaktoosinen. Tänään vietettiin faijan synttäreitä ja mä vielä kahvipöydässä kysyin, että onhan toi maito laktoositonta. Juu juu on. No kilin kellit se oli...hylaa taisi olla. Huomenna olis pakko mennä toimistolle ja olen vesiripulilla ... eikä tietty yhtäkään Imodiumia koko talossa |O Pitäkää peukkuja, että tää "Reetta Ruikkuperä" on aamulla kondiksessa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun äidilläni on laktoosi.intoleranssi, mutta sille käy vähälaktoosinen. Tänään vietettiin faijan synttäreitä ja mä vielä kahvipöydässä kysyin, että onhan toi maito laktoositonta. Juu juu on. No kilin kellit se oli...hylaa taisi olla. Huomenna olis pakko mennä toimistolle ja olen vesiripulilla ... eikä tietty yhtäkään Imodiumia koko talossa |O Pitäkää peukkuja, että tää "Reetta Ruikkuperä" on aamulla kondiksessa :kieh:

Hyla on vähälaktoosinen, eikö sen pitänyt käysä sinulle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyla on vähälaktoosinen, eikö sen pitänyt käysä sinulle?

Pahoille laktoosi-intolerantikoille ei riitä vähälaktoosinen, kun se vähäkin laktoosi riittää aiheuttamaan oireet. Sellaiset tarvitsevat täysin laktoositonta. Ei käy kateeksi.

Okei, luin tekstisi epämääräisesti. Nyt ymmärsin. Ei kiva tuo ripuli.
Ei mua toi ruikku muuten haittaisi, mutta pitää taas aamulla koittaa miettiä, millä kulkuneuvoilla menee ja missä on vessoja. Eli reitti pitää järjestää yleisten käymälöiden mukaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Yösidettä vaan työmatkalle kehiin niin rauhoittaa edes jonkun verran mieltä.
Arvaa, löytyykö edes pikkuhousunsuojaa? :laugh: :laugh: :laugh: Mutta tyhmä mä olen itsekin,kun en edelleenkään muista, että ei pidä uskoa mutsin sanoihin. Eniten mua kiukuttaakin just oma itseni. Menin samaan halpaan jo ties kuinka monennen kerran :headwall: :headwall: :headwall:

Ei ne vanhat opi ei :( Allergisen esikoisen kanssa ollut tosi hankalaa, kun mummo ei hahmota kiellettyjä ruoka-aineita. Syöttää pojalle marenkeja, kun niissä on vaan sokeria ja poikaraasu kakoo naama punaisena tukehtumaisillaan. On pahasti allerginen kananmunalle.

Alkuperäinen kirjoittaja nono:
jos et muuta keksi, niin laita muutamat slogit päällekäin päälle ja väliin vaikka talouspaperia.

No ei kai sitä nyt sellaista ripulia voi tulla ettei vessaan ehtisi. Eiköhän tässä nyt taas VÄHÄN liioitella ongelmaa.
Selviskö koiran nypyt?

Alkuperäinen kirjoittaja nono:
jos et muuta keksi, niin laita muutamat slogit päällekäin päälle ja väliin vaikka talouspaperia.
Loistava idea :D Noh, ennenkuin aamulla alan tunkemaan talouspaperia alushousuihini, soitan kollegalle ja sanon, että paska juttu, mutta en tule tänään toimistolle. Näin hänkään ei lähde turhaan toimistolle. Onneksi on työ, jonka voi hoitaa etätyönäkin. Olisi vaan ollut useampikin asia, joka olisi pitänyt hoitaa kasvotusten. Siirtyy sitten vaan yhdellä päivällä.

No ei kai sitä nyt sellaista ripulia voi tulla ettei vessaan ehtisi. Eiköhän tässä nyt taas VÄHÄN liioitella ongelmaa.
Selviskö koiran nypyt?
Kyllä mä vessaan ehdin, jos vaan vessa on lähellä. Mutta vesiripulissa on ihan oikeesti tosi veemäistä istua bussissa. Varsinkin, jos siinä matkan varrella ei ole edes bussipysäkeistä kohtuullisen matkan päässä yleisiä vessoja. Hätätilassa sitä tietysti vääntää lörssönit vaikka bussipysäkille, mutta koitan välttää sellaisia tilanteita :D

Loistava idea :D Noh, ennenkuin aamulla alan tunkemaan talouspaperia alushousuihini, soitan kollegalle ja sanon, että paska juttu, mutta en tule tänään toimistolle. Näin hänkään ei lähde turhaan toimistolle. Onneksi on työ, jonka voi hoitaa etätyönäkin. Olisi vaan ollut useampikin asia, joka olisi pitänyt hoitaa kasvotusten. Siirtyy sitten vaan yhdellä päivällä.

Ihan kirjaimellisesti :saint: .

Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Niinpä :D Ei täää nyt mikään elämän ja kuoleman kysymys ole. Mutta olin sopinut tiistaiksi menon, joka edelölyttää etätyöpäivää. Jos huomenna en pääse lähtemään toimistolle, mun on mentävä sinne tiistaina. Ja peruttava tiistaille sopimani menot. Voin sen tehdä, ei siinä mitään. Joskus vaan ottaa kupolista, että maidon takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Niinpä :D Ei täää nyt mikään elämän ja kuoleman kysymys ole. Mutta olin sopinut tiistaiksi menon, joka edelölyttää etätyöpäivää. Jos huomenna en pääse lähtemään toimistolle, mun on mentävä sinne tiistaina. Ja peruttava tiistaille sopimani menot. Voin sen tehdä, ei siinä mitään. Joskus vaan ottaa kupolista, että maidon takia.

Ymmärrän. Meillä muksu kuumeessa (itse olen ollut jo viikon mutta sitä ei lasketa, kun on kiirettä). Mun olisi pitänyt olla huomenna konttorilla. Tärkeäkin asia. Toisaalta huomenna siellä on muitakin, tiistaista eteenpäin ei ole. Miehen työn deadline huomenna. Mies voi jäädä tiistaina.

Ei ole tietenkään kahta kysymystäkään kuka tulee ensin, työ vai lapsi. En mä sentään maailmanrauhaa ratkaise sen yhden työpäivän aikana. Silti vaan repii tää kun pitäisi voida olla kahdessa paikassa samanaikaisesti.

Yhteistyössä