Vanhasta uutta

Keittiönoita
Mä leikkasin kuteeksi trikootilkun ja virkkasin korin johon laitoin kolmet sukat sisään...tuli flikalle sukkakori. Mä olen tosi hullaantunut noihin virkattuihin koreihin.
Mä tein taannoin kylppäriin maton virkkaamalla. Löin läjän kulahtaneita ja/tai rikkinäisiä vaatteita värinapin kanssa pesukoneeseen, leikkasin vaatteet matonkuteiksi ja virkkasin.
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25142033:
Mä tein taannoin kylppäriin maton virkkaamalla. Löin läjän kulahtaneita ja/tai rikkinäisiä vaatteita värinapin kanssa pesukoneeseen, leikkasin vaatteet matonkuteiksi ja virkkasin.
Tuo olis tarkoitus tehdä täällä meilläkin jonain hetkenä kun muut hommat on tehty....joskus nuorena leikkelin muovipussit kuteeksi ja virkkasin muovimaton :D Öljyä pitää muistaa hiukan laittaa tuohon koukkuun, että homma luonnistuu...
 
Keittiönoita
Pikkuhiljaa minäkin sen oppinut olen. En koulussa neulonut yhtään, ompelin vain. vasta kun odotin esikoistani niin aloin opetella.
Mulla oli oppikoulussa käsitöissä 6. Inhosin niin ompelemista, neulomista kuin virkkaamistakin. Esikoisen synnyttyä aloin ompelemaan ja neulomaan. Virkata en osaa kunnolla vieläkään...tai siis mitään haastavampia malleja. Lasten ollessa pieniä tein heille käytännölliisesti katsoen kaikki vaatteet itse. Myös kurarukkaset ja kurahousut. Sen jälkeen aloin ompelemaan itsellenikin, mm jakkupukuja.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25142101:
Mulla oli oppikoulussa käsitöissä 6. Inhosin niin ompelemista, neulomista kuin virkkaamistakin. Esikoisen synnyttyä aloin ompelemaan ja neulomaan. Virkata en osaa kunnolla vieläkään...tai siis mitään haastavampia malleja. Lasten ollessa pieniä tein heille käytännölliisesti katsoen kaikki vaatteet itse. Myös kurarukkaset ja kurahousut. Sen jälkeen aloin ompelemaan itsellenikin, mm jakkupukuja.
Mulla taas oli aina 10 vaikken tehnyt mitään :) Aika väärin sekin...
 

Yhteistyössä