Vanhana ei voi saada enää naisystävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin se vaan juna meni ... ikää liki 50 vee ja mahdollisuudet saada sellainen nainen jolla ylipäätään tekee jotakin ovat menneet. Se nyt vaan on niin ettei niillä naisilla joihin tämän ikäisellä taviksella on edes teoreettiset mahdollisuudet tee yhtään mitään. Miettikääs mitä ne eukot on joita tämän ikäiselle on tajolla. lähes aina jo useampaankin kertaan eronneita ja katkeroituneita. Elämässä pettyneitä , ankalia tapauksia. Usein alkoholikin joka viikonloppu mukana kuvioissa jne. jne.
Millainenko minä olen? Luulette varmaan että rapakuntoinen sohvaperuna jolle " keitto" maistuu ja sitä on saatava jos nyt ei pävittäin niin ainakin joka viikonloppu. Ei , tuollainen en ole minä. Minä olen fysiikaltani varsin hyvässä kunnossa, esim. Cooperissa menee himpun verran yli 3000 metriä ja penkistä rautaa nousee 150 kiloa. Pituutta 188 ja painoa 92kg. Savuton ja raitis. Paksut hiukset päässä. Ei velkaa, ei lasia eikä exiä perässä. Ainoa miinus on se etten tee lainkaan aloitteita naisille ja omaan kehnonlaiset sosiaaliset taidot - siis olen huono keskustelemaan. Olen kunnonmies ja minulle olisi kuulunut kunnollinen nainen.

On se kyllä kumma.
Naiset kun yleensä ovat aika hyviä meedioita ja ennustajia, mutta sinun kohdallasi ei aikanaan ole kukaan nainen osannut tulkita kyräilyäsi kiinnistuksenosoitukseksi.

Mutta odota rauhassa. Kymmenen vuoden päästä olet kuumaa kamaa. Siinä vaiheessa naiset kilpailevat siitä, kuka kerkeää mykän möllöttäjän hakemaan kotoa tansseihin (y)

Minä olen juuri palannut parisuhdemarkkinoille leskeydyttyäni. Olen, kunnollinen, kiltti, fiksu, hyvin koulutettu, vakituisessa työssä, hoikka, liikunnallinen, savuton ja alkoton. Olen lähes viisikymppinen ja etsin elämänkumppanikseni vastaavaa miestä.

Kotoa en ketään osaa lähteä hakemaan, mutta netin kautta olen heittänyt verkot vesille. Yhden mukavan miehen kanssa olen jo keskustellut. Hän on aivan tavallinen ja vaikuttaa kunnolliselta kotona viihtyvältä mukavalta mieheltä.

No miksipäs et tee itse aloitetta? Älä mieti ettet osaa, vaan tee siten kuten osaat! Kyllä mukava tyyppi näkee kömpelyyden taakse, ellet sitten ole jollain muulla tapaa luotaantyöntävä?

Huono keskustelutaito ja katkeruus siitä ettei saanut sellaista naista kun hälle ois "kuulunut" tekeekin miehestä kun miehestä kuumaa kamaa naismarkkinoilla. Siihen kun lisää vielä aloitekyvyttömyyden ja ylemmyydentunnon naisia kohtaan niin johan kauppa käy.

Mulle jäi nyt hämäräksi, jos et juttele kellekään, niin miten ajattelit naisen saada? Pitäiskö sen niinkuin mistä huomata, että olet siellä...? Jutteleeko se sulle, kun istuskelet sohvalla juomassa mehua? Mistä sitten tiedät, että ne on alkoholisoituneita ja eronneita, joita et siis ansaitse?
Miksi kuvittelet olevasi muita parempi, koska et juo alkoholia ja olet savuton ja nahka roikkuu vain vähän vanhentuneiden lihaksiesi päällä? katos, ihan miten vaan, niin viiskymppisen keho ei ole enää sama kuin se oli kolkyt vuotta sitten...

Yhteistyössä