Vanhan miehen kyvyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oili Orvokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oili Orvokki

Vieras
Nyt en halua vastauksia tyyliin miehet panee kerran viikossa satavuotiaaksi vaan ihan rehellistä puhetta. Miten on mahdollista, että jo kuusikymppisellä miehellä kyky on aika hakusessa? Onko se normaalia? Hän ei pysty kuin aamuisin jos silloinkaan. Koko ajan saa jännittää tuleeko siitä mitään. Hän on itsekin alkanut jännittää ja homma on käpälöintiä.
Minua on alkanut tökkiä koska haluaisin seksiä kuin silloin ennen, intohimoa ja tyyliä, vauhtia ja vipinää. Mies vain lääppii nykyään ja keskittyy itseensä.
Hän syyttelee minua että jos minä olisin intohimoinen niin hänkin olisi toisenlainen. Katin kontit, kyllä nainen syttyy jos mies sytyttää.
Onko elämä nyt sitten ohi? Tähänkö pitää tottua? Jos otan miehen roolin ja toimin niin kuin hän olisi tyttö, siis eräällä tavalla panen häntä, homma toimii. Se äklöttää minua kuitenkin.
Ovatko kaikki papparaiset tällaisia?
Hänellä oli vaikeuksia joskus nuorempanakin kun alkoi jännittää.

Niin, mistähän alkaisin, jotain haluan kuitenkin kirjoittaa.

Ensinnäkin me miehetkin ollaan niin erilaisia. On enemmänkin sääntö kuin poikkeus että tuon ikänen mies tarvii pidemmän starttauksen. Mutta mutta, samaa vikaa tuntuu jo olevan liiankin monilla 2-3-kymppisillä miehillä, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja sit syödään kaiken maailman pillereitä että stondaa päivä tolkulla.

Kerroit miehesi jännityksistä, siinä jo yksi selvä syy. Toiset vaan on seksuaalisempia kuin toiset.
Intohimo suhteessa on myös helpompi hukata kuin pankkikortti Tallinan kaduilla.

Tuo asenne että mies sytyttää naisen...............niin, miltähän ajalta, kulttuurista? Eiköhän se jo 2000-luvulla ole niin että se kumpi haluaa enemmän, pitää myös tehdä enemmän asiansa eteen? Kyllähän naisella on myös lupa ja velvollisuuskin suhteessa tehdä sentään jotain asian eteen. Olet varmaan tehnytkin, en sitä väitä.

Ja tuo taas että sinua äklöttää panna miestä...................et vaan pidä siitä, siinä se.
Väittäisin kuitenkin että tänä päivänä hyvin suuri osa naisista jopa pitää siitä että naivat miestä, näin väitän. Siinä samassa syttyy kyllä se hiljainenkin mies. Kyllähän mies kuin mies pitää siitä että hänetkin otetaan.........eläimellisestikin.

Ennen kaikkea seksin pitäis olla vapaata, estoista irti olevaa toimintaa. Jos jokin ällöttää niin eihän sitä pidä tehdäkkään. Ja ehkä miehesi menee jotenkin lukkoon jos aina vaan olet hänen mielestään vaatimassa. Sitähän ei kestä kukaan kovin pitkään. Sekstailu on yhteistyötä, ilman vaatimuksia, liikoja odotteluja............sitä vaan tehdään mikä tuntuu hyvälle.
Jostain syystä sekstailu ei miestäsi sytytä ja syyt tietää vain hän itse. Me muut ollaan pikkasen ulkona kuviosta.
Jaksa nyt kuitenkin..............aina pitää tulla puolitiehen vastaan, miestäkin.

Niin, mistähän alkaisin, jotain haluan kuitenkin kirjoittaa.

Ensinnäkin me miehetkin ollaan niin erilaisia. On enemmänkin sääntö kuin poikkeus että tuon ikänen mies tarvii pidemmän starttauksen. Mutta mutta, samaa vikaa tuntuu jo olevan liiankin monilla 2-3-kymppisillä miehillä, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja sit syödään kaiken maailman pillereitä että stondaa päivä tolkulla.

Kerroit miehesi jännityksistä, siinä jo yksi selvä syy. Toiset vaan on seksuaalisempia kuin toiset.
Intohimo suhteessa on myös helpompi hukata kuin pankkikortti Tallinan kaduilla.

Tuo asenne että mies sytyttää naisen...............niin, miltähän ajalta, kulttuurista? Eiköhän se jo 2000-luvulla ole niin että se kumpi haluaa enemmän, pitää myös tehdä enemmän asiansa eteen? Kyllähän naisella on myös lupa ja velvollisuuskin suhteessa tehdä sentään jotain asian eteen. Olet varmaan tehnytkin, en sitä väitä.

Ja tuo taas että sinua äklöttää panna miestä...................et vaan pidä siitä, siinä se.
Väittäisin kuitenkin että tänä päivänä hyvin suuri osa naisista jopa pitää siitä että naivat miestä, näin väitän. Siinä samassa syttyy kyllä se hiljainenkin mies. Kyllähän mies kuin mies pitää siitä että hänetkin otetaan.........eläimellisestikin.

Ennen kaikkea seksin pitäis olla vapaata, estoista irti olevaa toimintaa. Jos jokin ällöttää niin eihän sitä pidä tehdäkkään. Ja ehkä miehesi menee jotenkin lukkoon jos aina vaan olet hänen mielestään vaatimassa. Sitähän ei kestä kukaan kovin pitkään. Sekstailu on yhteistyötä, ilman vaatimuksia, liikoja odotteluja............sitä vaan tehdään mikä tuntuu hyvälle.
Jostain syystä sekstailu ei miestäsi sytytä ja syyt tietää vain hän itse. Me muut ollaan pikkasen ulkona kuviosta.
Jaksa nyt kuitenkin..............aina pitää tulla puolitiehen vastaan, miestäkin.

Kiitos vastauksesta. Haluja hänellä kyllä olisi, henkisiä siis. Työstressiä kyllä on, mutta enemmän minusta on alkanut tuntua siltä että nimenomaan minä en kiinnosta kovinkaan paljon. Hän sanoo että näin ei ole, mutta minun pitäisi olla innokkaampi jne. Ehkä kysymyksessä onkin kyllästyminen puolin ja toisin. Hän on aina saanut omasta mielestään liian vähän seksiä.Minusta taas tuntuu että hän on aina panostanut seksiin liian vähän. Se on ollut hänelle kuin syöminen tms. tyydytys. Pikaisesti työn ja kaiken muun jälkeen. Sivuseikka mutta välttämätön tarve. Tai sitten hänellä on aina ollut näitä ongelmia ja hän on vain peittänyt ne tuolla tavoin.
Tähän vielä että olen hyvän näköinen,hyväkuntoinen ja varmaan löytyisi intohimoa muualtakin.

Viimeksi muokattu: