O
Oili Orvokki
Vieras
Nyt en halua vastauksia tyyliin miehet panee kerran viikossa satavuotiaaksi vaan ihan rehellistä puhetta. Miten on mahdollista, että jo kuusikymppisellä miehellä kyky on aika hakusessa? Onko se normaalia? Hän ei pysty kuin aamuisin jos silloinkaan. Koko ajan saa jännittää tuleeko siitä mitään. Hän on itsekin alkanut jännittää ja homma on käpälöintiä.
Minua on alkanut tökkiä koska haluaisin seksiä kuin silloin ennen, intohimoa ja tyyliä, vauhtia ja vipinää. Mies vain lääppii nykyään ja keskittyy itseensä.
Hän syyttelee minua että jos minä olisin intohimoinen niin hänkin olisi toisenlainen. Katin kontit, kyllä nainen syttyy jos mies sytyttää.
Onko elämä nyt sitten ohi? Tähänkö pitää tottua? Jos otan miehen roolin ja toimin niin kuin hän olisi tyttö, siis eräällä tavalla panen häntä, homma toimii. Se äklöttää minua kuitenkin.
Ovatko kaikki papparaiset tällaisia?
Hänellä oli vaikeuksia joskus nuorempanakin kun alkoi jännittää.
Minua on alkanut tökkiä koska haluaisin seksiä kuin silloin ennen, intohimoa ja tyyliä, vauhtia ja vipinää. Mies vain lääppii nykyään ja keskittyy itseensä.
Hän syyttelee minua että jos minä olisin intohimoinen niin hänkin olisi toisenlainen. Katin kontit, kyllä nainen syttyy jos mies sytyttää.
Onko elämä nyt sitten ohi? Tähänkö pitää tottua? Jos otan miehen roolin ja toimin niin kuin hän olisi tyttö, siis eräällä tavalla panen häntä, homma toimii. Se äklöttää minua kuitenkin.
Ovatko kaikki papparaiset tällaisia?
Hänellä oli vaikeuksia joskus nuorempanakin kun alkoi jännittää.