O
olenko jo liian
Vieras
hei kaikki kertoisitteko minkä ikäisenä te olette saaneet esikoisen? olen nyt 41 vuotias ja odotan esikoistani vähän pelottaa että, meneekö kaikki ok :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 14:46 Iltatähti kirjoitti:Itse sain kolmannen lapseni 43-vuotiaana, väliä edelliseen 11 v joten olin kuin ensisynnyttäjä. Tuttavani sai ensimmäisen lapsensa 42-vuotiaana ja kaikki meni todella hyvin, sekä raskaus että synnytys ja terve poika syntyi !
Kaikki menee vamasti hyvin. Olen 41 v ja täytän syksyllä 42. Saan lapsen ensi kuussa ja aikasemmat ovat jo 18v ja 14v. Käytännössä minut luokitellaan ensi synnyttäjäksi.Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 11:20 mummimamma kirjoitti:Älä turhaan kanna huolta, et ole liian vanha. ja hyvin kaikki menee, kun et itse stressaa turhaan.
Mä olin kyllä vajaa 18, kun sain esikoisen, mutta 37 kun kuopus syntyi.
Mutta tiedän kyllä moniakin äitejä jotka ovat yli 40 saaneet lapsia ja hyvin on sujunut.
Ja jos neuvolassa on todettu hyvin asiat, niin eiköhän se suju loppuun astikin.
Onnea odotukseen ja synnytykseen. Ja tietenkin myös sitten vauvan kanssa. :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 10:54 Äiskä kirjoitti:\Kaikki menee vamasti hyvin. Olen 41 v ja täytän syksyllä 42. Saan lapsen ensi kuussa ja aikasemmat ovat jo 18v ja 14v. Käytännössä minut luokitellaan ensi synnyttäjäksi.Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 11:20 mummimamma kirjoitti:Älä turhaan kanna huolta, et ole liian vanha. ja hyvin kaikki menee, kun et itse stressaa turhaan.
Mä olin kyllä vajaa 18, kun sain esikoisen, mutta 37 kun kuopus syntyi.
Mutta tiedän kyllä moniakin äitejä jotka ovat yli 40 saaneet lapsia ja hyvin on sujunut.
Ja jos neuvolassa on todettu hyvin asiat, niin eiköhän se suju loppuun astikin.
Onnea odotukseen ja synnytykseen. Ja tietenkin myös sitten vauvan kanssa. :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2006 klo 11:09 olenko jo liian kirjoitti:hei kaikki kertoisitteko minkä ikäisenä te olette saaneet esikoisen? olen nyt 41 vuotias ja odotan esikoistani vähän pelottaa että, meneekö kaikki ok :/