Vanha suola ei janota, mutta miksi aina vaan etsin ex:n kuvat netistä, esim. facebookista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttönen Sun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttönen Sun

Vieras
En TODELLAKAAN haikaile exäni perään. Ja erostammekin on jo kuutisen vuotta. Silti aina ajaudun esim. facebookissa katsomaan hänen profiiliaan... Minua kiinnostaa, onko hän vapaa vai varattu, minkä näköinen hänen mahdollinen nykyinen tyttöystävänsä on yms... Ja vuosien varrella olen saanut selville, että minun jälkeeni mikään hänen suhteistaan ei ole kestänyt kovinkaan kauan tai yksikään tyttöystävistä ollut minua kauniimpi :) Mikähän siinä on, etten vaan voi antaa olla....

siinä on jotain sairasta kehtomusta... olen syyllistynyt samaan... kattelen irckissä ja muualla joskus noin kerran puoleen vuoteen mitä miehelle kuuluu ja meneekö hhyvin ja onko aikustunu...

Juu, sama täällä. Joskus oíkein pakotan itseni olemaan katsomatta hänen kuviaan esim. ircissä tms. Tai laitan jonkun säännön, että "kerran kuussa vaan saan" tms... Ei minullakaan todellakaan ole ikävä sitä miestä, mutta jotenkin se vaan kiinnostaa. Ja on tämän miehen jälkeen ollut muitakin poikaystäviä, mutta heitä en ole löytänyt netistä :)

no sehän on vain sitä kilpailiua että meneehän itsellä vähän paremmin kuin exällä ja onhan sillä es vähän rummepi nykyinen kuin itse oli aikanaan:)

elämä on sellaista tytöt

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
siinä on jotain sairasta kehtomusta... olen syyllistynyt samaan... kattelen irckissä ja muualla joskus noin kerran puoleen vuoteen mitä miehelle kuuluu ja meneekö hhyvin ja onko aikustunu...

sama täällä..vahingossa. bongasin sen sieltä..lapsen oli saanut ;) :whistle:

Sama täällä.. ei todellakaan vanha suola janota, mut kai sita kun oltiin kuitenkin pitkään yhdessä ja oli sen ajan se paras kaveri niin kiva tietää et mitä sille kuuluu et pitäähän se itsestään huolta

Yhteistyössä