Vanha nännilävistys ja imetys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hennaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hennaliina

Jäsen
07.08.2014
73
0
6
Aiheesta on varmasti jo ketjuja, mutta tein nyt kuitenkin ihan omansa, jotta on tuore ketju! :)

Eli siis alkoi tässä huolettaa, kun mulla on ollut nännilävistys, jonka oon ottanut pois n. 3 vuotta sitten. Lävistyksen rei'istä tulee edelleen puristettaessa talia(?). Luin jostain, että jollekin oli pitänyt tehdä samanlaisessa tilanteessa leikkaus, jossa talirauhanen nännin sisältä poistettiin.. Alkoi pelottaa.

Voinkohan imettää normaalisti ja onko nänneissä ylipäänsäkin talirauhasia ihan luonnostaan? (Ymmärsin ton henkilön tarinasta että hänellä oli lävityksestä johtuen kehittynyt talirauhanen nännin sisälle??) Puuh, huolehdinko nyt ihan turhaan? :confused:

Mulla on molemmissa nänneissä lävistykset jo toistamiseen, mutta raskauksia saati imetyksiä ei ole vielä osunut kohdalle yhtään. Saa nähdä kuinka käy. Lävistykset aion ottaa pois heti, kun (jos) tulen raskaaksi. Yk 1 vasta menossa...

Mutta kyllähän nänneissä talirauhasia on. Pitävät huolen nännien ja nännipihan ihon rasvaisuudesta ja elastisuudesta.

Yhteistyössä