"Vanha" nainen ja nuori poika seurustelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Aikuisethan saa tehdä mitä haluaa. Ei kaivelis mun napaa.

19 v on ihan ipana verrattuna 42-vuotiaseen naiseen tai mieheen :(
Olisin järkyttynyt, jos oma lapseni olisi niin rikki, että tuntisi tarvetta tuollaiseen ikäeroon.

Se on täysi-ikäinen ja vapaa valitsemaan miten parhaaksi näkee. Mikä ihme antaa muille oikeuden tuomita toisten ratkaisut?

Ei kuitenkaan niin: korostinkin juuri sitä, että en halua tuomita. Juuri tuomitsemisesta tässä ei ole kysymys, vaan siitä, miltä tuntuisi, jos omassa tuttavapiirissä olisi tällainen pari. En huomannut, että kukaan mitään tuomitsikaan. Ei kai se ole tuomitsemista, jos ihmiset kertovat esim. että tuntuisi järkyttyvältä? Miksi ei saisi järkyttyä? Kyllä minäkin järkytyin! Mutta kuten sanottu, on helppo olla suvaitsevainen, jos lähipiirissä ei ole tällaista "nuorta paria". Heidän "valinnanvapauttaan" en ole spekuloinut, enkä spekuloi, se on jo toinen juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja taine:
[
Ei kuitenkaan niin: korostinkin juuri sitä, että en halua tuomita. Juuri tuomitsemisesta tässä ei ole kysymys, vaan siitä, miltä tuntuisi, jos omassa tuttavapiirissä olisi tällainen pari. En huomannut, että kukaan mitään tuomitsikaan. Ei kai se ole tuomitsemista, jos ihmiset kertovat esim. että tuntuisi järkyttyvältä? Miksi ei saisi järkyttyä? Kyllä minäkin järkytyin! Mutta kuten sanottu, on helppo olla suvaitsevainen, jos lähipiirissä ei ole tällaista "nuorta paria". Heidän "valinnanvapauttaan" en ole spekuloinut, enkä spekuloi, se on jo toinen juttu.

eipä ollut suoraan sulle mun kommentti, yleisesti tähän ketjuun. Mitä järkyttymistä tässä on? Seksi on seksiä, ikä vaan numeroita, valinnanvapaus jokaisella jne.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
En kai mitään...en voi sanoa mitään kun oma mies on kymmenen vuotta nuorempi minua.

Tässä ikäeroa on paljon enemmän... 10 vuotta ei ole vielä mitään ;). Ja muutenkin, ikäero tasoittuu kun toinen on 30, toinen 40, tai toinen on 40, toinen 50...

No kukahan sen määrittää että mikä on iso ikäero sinäkö? " 10vuotta ei oo mitään, mut tässä.." Huoh.!

Kumpikin on täysikäsiä, eri asia jos toinen ois joku 15vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja Tota:
En kai mitään...en voi sanoa mitään kun oma mies on kymmenen vuotta nuorempi minua.

Tässä ikäeroa on paljon enemmän... 10 vuotta ei ole vielä mitään ;). Ja muutenkin, ikäero tasoittuu kun toinen on 30, toinen 40, tai toinen on 40, toinen 50...

No kukahan sen määrittää että mikä on iso ikäero sinäkö? " 10vuotta ei oo mitään, mut tässä.." Huoh.!

Kun tällä palastalla keskusteltiin 15 v. tytön ja 19 v. pojan seurustelusta, niini moni oli sitä mieltä että 19 v. on ihan tenava vielä... Normaalilla 42 v:llä ei ole seksisuhdetta 19 v:n kanssa.

Kun tällä palastalla keskusteltiin 15 v. tytön ja 19 v. pojan seurustelusta, niini moni oli sitä mieltä että 19 v. on ihan tenava vielä... Normaalilla 42 v:llä ei ole seksisuhdetta 19 v:n kanssa.

No tämä palstako on sun raamattus ja elät sen mukaan mitä täällä ihmiset sanoo? Mulla oli tuon ikäsenä jo 2 lasta, naimississa ja asuntolaina, enpä itseäni kovin tenavana pitänyt.

Ja sinäkö sen normaalin määrität?

No tämä palstako on sun raamattus ja elät sen mukaan mitä täällä ihmiset sanoo? Mulla oli tuon ikäsenä jo 2 lasta, naimississa ja asuntolaina, enpä itseäni kovin tenavana pitänyt.

niin tunnut tekevän sinäkin, määrität normaaliksi 19v poikanen ja 42v akka. mielipide kysymyksiä nämäkin. jokainen olkoon mitä mieltä tahtoo

niin tunnut tekevän sinäkin, määrität normaaliksi 19v poikanen ja 42v akka. mielipide kysymyksiä nämäkin. jokainen olkoon mitä mieltä tahtoo

Ei mun pieneen mieleenkään tulis mennä määrittämään epänormaaliski asioita, joissa 2 AIKUISTA ihmistä seurustelevat.

Kummallista, että tällaista paheksutaan ja mietitään.

Sitten kun 50v mies ottaa itselleen 19v nuoren naisen niin kaikki on vain, että kyllä kävi miehellä tuuri, tosi hieno pari ovat.

Mutta kun nainen tekee sen mitä miehet vuosikausia, vuosikymmeniä ovat tehneet, on se supattelun ja juhlissa ihmettelyn aihe.

Eikun enemmän tuollaisia pareja ja sama suvaitsevaisuus kuin niille miehillekin annetaan

42v akka? Hei haloo!! Kyseessä on kyllä verevässä iässä oleva EHTA nainen, joka kyllä nallin polttaa!

Tuttavapiirissä on tapaus, jossa nainen on 40 ja mies 25 ja vieläpä nainen on miehen pomo.
Lähinnä minun on vaikea ymmärtää, miten nainen voi ottaa neljänkympin kriisissään miehen, joka voisi ottaa yhtä hyvin sen 18-vuotiaan timmin tyttösen.

Alkuperäinen kirjoittaja Puuma?:
tyhmä kyselee miten puuma yhdistetään moiseen juttuun?

Niinpä?

Cougar an older woman who sexually pursues men at least eight years her junior.

The term has been used in TV series, advertising and film. The 2007 film Cougar Club was dedicated to the subjec...

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Puuma?:
tyhmä kyselee miten puuma yhdistetään moiseen juttuun?

Niinpä?

Cougar an older woman who sexually pursues men at least eight years her junior.

The term has been used in TV series, advertising and film. The 2007 film Cougar Club was dedicated to the subjec...

Kiitos tiedosta. Aina oppii jotain tältä palstalta :-)

En oikein tajua "puumien" paheksumista, kun on aika universaalisti nähty ja tunnustettu tosiasia, että keski-ikäisen naisen ja teini-ikäisen pojan seksihalut kohtaa ja hyvin. Kumpikin haluaa paljon ja nopeasti. Määrä ratkaisee ja voittaa laadun. Nuori tyttö ja vanhempi mies taas haluavat rauhaa ja hellyyttä. Vanhempi mies ei niin jaksa rehkiä ja satsaa laatuun ja nuori tyttö haluaa tutustua hommaan rauhassa. Aika onnettomia on kahden teinin väliset suhteet.

Jos se ei käytä enää pyöräilykypärää ja jos se toinen ei asu vanhainkodissa ni antaa palaa vaan! Seksiä se vaan on. Maailman pitää sopeutua heihin. Ei toisinpäin.

Ongelmia tulee varmasti siinä vaiheessa jos rupeavat leikkimään kotia ja nainen odottaa mieheltä riskiä otetta ja mies odottaa naiselta huolettomuutta. Voipi olla et nainen on kyllästynyt riskeihin miehiin ja haluaa vattomuutta elämäänsä. Mies taasen saattaa olla vähän pikkuvanha ja pitää ikäisiään tyttöjä hupakkoina (niinkuin usein ovatkin) ja hän saattaa yksinkertaisesti tuntea vetoa leideihin.

Toiset pitää äidistä ja toiset tyttärestä. Toiset molemmista. Itse pidän kaikesta millä on kaksi jalkaa ja kolme reikää.

Yhteistyössä