Vanessa ja pikkuväki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Voi, että sieppaa!!! katselen uusintaa ja siinä oli juttua harrastuksista. Olipa vielä otettu oikein kalliimmasta päästä tuo harrastuskin. Jääkiekkoa.

Sitten ihmetellään mikä on se syy ettei vanhemmat tuo lastaan harrastukseen. Valmentajan mielestä syynä oli videopelit yms. Olisivat vaan sanoneet suoraan ettei joillakin ole varaa harrastaa jotain jääkiekkoa.

Mulla ei olis koskaan varaa pistää lastani pelaamaan jääkiekkoa

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta jos lapsi olisi innostunut ja haluaisi pelata jääkiekkoa niin kieltäisitkö?

Mun olisi ainakin pakko. Ei mitenkään olisi varaa siihen.

Minun on ollut pakko kieltää :( Poika olisi halunnut, mutta ei ole rahaa eikä myöskään autoa, että voisin kuljettaa poikaa harkkoihin. Poika pelasi jalkapalloa, mutta se jäi. Nyt käy uimassa, joka on hivenen halvempi harrastus (vuodessa 140e)

ihan pöljä ohjelma... isi testaa osiossakin ukko esitteli turvakaukaloita ja laittoi vyön ihan kieroon ja miten sattuu... "näin helppoa ja nopeaa on kiinnittäminen..." jepjep

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekkoäiti:
kuinka paljon se jääkiekko sitten oikein maksaa jos siihen ei ole varaa ?

No teineillä siihen saattaa mennä varusteiden, jäämaksujen, turnausten ym. muodossa jo parisataa kuussa...

ei se sitten niin kallista ole. tai kaikki on suhteellista mutta kuitenkin.

joillakin ei ole edes sitä parisataa ylimääräistä. meillä olis siinä tapauksessa jääkaappi tyhjänä ja laskut maksamatta...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiekkoäiti:
kuinka paljon se jääkiekko sitten oikein maksaa jos siihen ei ole varaa ?

No teineillä siihen saattaa mennä varusteiden, jäämaksujen, turnausten ym. muodossa jo parisataa kuussa...

ei se sitten niin kallista ole. tai kaikki on suhteellista mutta kuitenkin.

Opiskelevalle yksinhuoltajalle se on kallista

Meillä täällä maalla jääkiekon harrastaminen pikkupoikana/tyttönä ei ole niin kallista kuin isoissa kaupungeissa. Varusteita kierrätetään, seura tulee aika paljon vastaan (että saavat harrastajia), luistelukoulu ainakaan ei ole kallis. Toki kunhan pelimatkat alkaa niin rahaa kuluu, toki seura tekee hirveästi talkoita -kun yksi perheestä alkaa harrastaa, ovat muutkin perheenjäsenet tavalla tai toisella mukana. Monilla iseillä ei ole muuta harrastusta kuin pojan jääkiekko. Minä toivon, ettei poikani ala harrastaa jääkiekkoa -ainakin esitellään muitakin harrastuksia. Nuo on vain mahottoman kiinnostuneita vauhdista ja ryttäilystä.

Alkuperäinen kirjoittaja örks:
ihan pöljä ohjelma... isi testaa osiossakin ukko esitteli turvakaukaloita ja laittoi vyön ihan kieroon ja miten sattuu... "näin helppoa ja nopeaa on kiinnittäminen..." jepjep

Niinpä, ja kestovaippatestissä lorautti vähän vettä ja totesi että "hyvin pitää" :headwall: Mitenkähän olis muutaman tunnin käytön jälkeen ihan elävän sinappitykin päällä... Täysin turha testaus, eikä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Itse olisin halunnut parempaa tietoa koska ollaan harkittu kestoihin siirtymistä.

Alkuperäinen kirjoittaja örks:

Oon katsonut sen ekan jakson vaan ja se jotenkin riitti. Luulin mainosten perusteella hyväksi ohjelmaksi, mutta melko "halvan" oloinen ohjelma. Sen ekan jakson isi testaa turvatuotteiden esittely oli kyllä melkoisen onnetonta.