Vammalan synnäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaivataan tuoreita mielipiteitä Vammalan synnäristä. Minkälaiset osastot on? mites amme, on kuulemma uusittu? kuinka paljon vauvoja syntyy vuorokaudessa? Ja noin yleisesti, että miten synnytys siellä meni.

riippuu ajankohdasta eli mihin vuodenaikaan on menossa synyttään.Välillä on ruuhkaa ja välillä rauhallisempaa.
Uusitut tilat ihan ok.Ammetta en viimeksi käyttänyt laisinkaan.
5 synnytystä siellä ollut ja viimeisin oli kaikista mukavin kokemus.

Ei ihan tuoretta mielipidettä, mutta pari kertaa siellä synnyttänyt ja viimeisimmän kerran reilu vuosi sitten. En voi kun kehua paikkaa :) Molemmilla kerroilla synnytin päivystysajan ulkopuolella ja lääkäri tilattiin kotoa antamaan puudutusta. Tuli tosi äkkiä eli en ois uskonut, että kotoota asti tulivat. Ammeeseenkin pääsin ja oli ok. En tiedä millainen sitten nykyisin on, jos on kerran uusittu. Hoitajat siellä on superihania!

mites siellä kätilöt suhtautuu tohon ammeeseen menoon? ilmeisesti positiivisesti? viimeksi olin tayssissa ja siellä tietenkin oli amme varattuna..toivon että vammala olisi hiljaisempi paikka ja pääsisin.

Mulle suorastaan ehdotettiin ammetta ja positiivisella tavalla kannustettiin kokeilemaan, kun itse olin epäileväinen. En viihtynyt ammeessa kauan, kun synnytys oli jo niin pitkällä ja halusin päästä jaloilleni eikä tykätty huonoa, vaikka vähän turhaan se täytettiin. Ekaa lasta synnyttäessä oli paikka ihan täynnä (oikea ruuhkahuippu), mutta silti ei ketään käytäville laiteta tai kotiin ajeta pian synnytyksen jälkeen ja asiallisesti kaikki hoitui. Toisella kerralla oli sitten tosi rauhallista. Suosittelen <3

Yhteistyössä