Vammalan Aluesairaalan kohtalo

Luin netistä joskus aiemmin, että Vammalan synnärin kohtalo on uhattuna? :eek: Onko tästä nyt mitään uutta tietoa? En missään nimessä haluaisi synnyttää Porin Keskussairaalassa lapsuuden traumojeni takia, ja Vammala olisi inhimillisen ajomatkan päässä!
 
Kun mä olin siellä marraskuussa synnyttämässä, niin se remontti oli juuri saatu päätökseen! =) Varsinkin se synnytyssali oli hieno, ehkä hieman ahdas... Tosin en kyllä sen kummemmin seinien väriin kiinnittänyt huomiota kun oli vähän muuta puuhaa siinä tekeillä..! :D Mutta esim. Alueviestissä oli siitä juttua juurikin ja ainakin siinä sanottiin ettei sitä olla lopettamassa. Niin paljon synnyttäjiä ja sitten juuri remonttikin tehty... :) Se on mukava paikka synnyttää! ;)
 
Minäkin siellä marraskuussa synnytin. Synnytys-salit oli silloin juuri saatu rempattua ja oli siistiä. Sitten ne alkoivat remppaan niitä huoneita ja se ei ollut kivaa kun kokoajan porattiin seinän toisella puolella :headwall: Mutta siis, tuskimpa sitä lopetetaan kun kaiken remppaavat.
 
Vammalasta ei valitettavasti löydy resursseja keskosvauvojen hoitoon. VAS ei ota synnyttäjiä ennen kuin 39rv on täynnä. Mulle neuvottiin neuvolasta lähtemään ja soittamaan suoraan TAYS:iin jos poltot alkaisi tai vedet menisi.
 

Yhteistyössä