Vammala+lähiseutu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lamisa

Uusi jäsen
30.12.2005
9
0
1
Hei kaikille!

Kaipaisin ystävää Vammalasta ja lähiseudulta.
Olen 21 vuotias avoliitossa elävä nuori nainen.Esikoista odotellaan syntyväksi huhtikuussa =)
Olemme miehen kanssa muuttaneet Vammalaan viime kesänä ja nyt olen huomannut että kaipaisin ystäviä ympärille...(paikkakunta entuudestaan ihan outo)
Jos löytyy mukavia ihmisiä joilla ei ole yhtään ylimääräistä ystävää niin täällä olisi tarjolla yksi lisää :D

:wave:

Täällä olis!
Vammalan seudulla asuva nuori kotiäiti (välillä tuurailen töissä, kotona kuitenkin paljon).
Huumorintajuiset ja luotettavat nuoret muutkin lähiseudun lapsenmieliset kansalaiset Teitä kaivataan. Ilmoitelkaa itsestänne jos Teitä on muitakin.

Hyvää Uutta Vuotta!

Entisenä vammalalaisena annan vinkkiä Vammalassa on tosi mukava perhekahvila MLL:llä
Muistaakseni kokoontuu keskiviikkoisin Pilvessä. Neuvolantädit varmasti tietää, sinne vaan mukaan niin tutustut uusiin ihmisiin

;)

Täällä kotiäiti huittisista. Tyttö 11 kk ja seuraava tulossa 06/06. Ite olen kohta 21 täyttävä typy. Avioliitossa elelen. Jos olet kaveria vailla niin kirjotteleppa micmacci@netti.fi niin tutustutaan paremmin. PS. Ei täältä huittisista sinne vammalaan niin pitkä matka ole, etteikö se autolla taitu.

hei! sinä ja muut vammala/huittinen/lähiympäristö!
kaveria ja lapsille kavereita kaipailee kahden pienen pojan kotiäiti huittisista. jos kiinnostaa niin meilaa osoitteeseen mimmi_82@luukku.com

Yhteistyössä