eiku joo, oli se menny oikeinAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ei tainnu mennä oikein, ei mulle ainakaan oo tullu postiaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:kävin fb:ssä sielä pitäs ny olla sulle viestiä.. jos meni oikein ..Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:visiin pitäs miettiä jooAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:Kannattaa miettiä mitä linkittääAlkuperäinen kirjoittaja Tirsku::headwall: nonni. siinä meni mun yksityisyys. tota ihan tyhmiö kysymys, mutta sä oot hirmu mukava ihminen, tahtoisitsää kirjotella tms. mun kans palstan ulkopuolellakin? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:nii joo- sitä fb linkitystä en saanu viime yönä auki... ei oikeuksia :ashamed: .. mut sen verran sain urkittua et nyt mä tiän kuka sä oot..
kato sinne sivulles...
mut mä en ihan käsittäny että mitä sä tolla vikalla kommentilla tarkotit :ashamed:
mutta pantterit otti tukkaan Tapparalta (ja mä olin paikalla, JEE!) ja narripaidat hävis panttereille. muutenkin sarjataulukko on ihan päälaellaan viime kausiin verrattunaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:noo.. kausi on vasta aluillaan
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mutta pantterit otti tukkaan Tapparalta (ja mä olin paikalla, JEE!) ja narripaidat hävis panttereille. muutenkin sarjataulukko on ihan päälaellaan viime kausiin verrattunaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:noo.. kausi on vasta aluillaan