No enpä mä voi oikeen muuta tehdä kuin tässä istua... Katsos ei hoitsujen toimenkuvaan kuuluu yöllä seurustella potilaiden kanssaAlkuperäinen kirjoittaja janika:Hus töihinne siitä! Tai palkka pois ajalta jolloin täällä roikutte!
mulla ei oo mitään tekemistä vielä.. vasta myöhemmin ja tavallaan mä teen koko ajan töitäkin.. vahdin puhelintaAlkuperäinen kirjoittaja janika:Hus töihinne siitä! Tai palkka pois ajalta jolloin täällä roikutte!
Hei....se menee jo tuollaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:mulla ei oo mitään tekemistä vielä.. vasta myöhemmin ja tavallaan mä teen koko ajan töitäkin.. vahdin puhelinta
sä vaikutat kans valvovan ainaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes töissä ole mutta hereillä silti
aina , enhän mä nuku koskaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:sä vaikutat kans valvovan ainaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes töissä ole mutta hereillä silti
tee se hyvin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mutta nyt mun on mentävä tasaselle alustalle miettimään , katellaan päivällä taas :wave:
sitä kannattaa ehkä sit koittaaAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Makuuasento vois tehdä gutaa kun on paikat vähän puuduksissa. :snotty: