valuvat rinnat ja sauna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saunan pesu edessä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saunan pesu edessä..

Vieras
hassua..! Kahden viikon ajan olen imettänyt meidän vaavia, kävin äsken saunassa ja koko reissun ajan molemmista rinnoista valui kuin hanasta maitoa :) kai se lämpö sai aikaan. Naureskelin vain ja istuin lauteilla. No nyt sitte saunassa haisee vanha, sellanen pilaantunut yököttävä maito..
mikä siis avuksi seuraavalle kerralle? Maidonkerääjään tarttee rintsikat, ootteko menny niillä saunaan vai miten..? Olisin halunnut käydä saunassa kuitenkin ilkosillani, tekisi kai nänneille hyvää, mutten joka kerta jaksa kyllä saunaa pestä, haju siellä siis nyt kovin kuvottava vaikka yritin huuhdella niin ei auta.

Uimahalliin ei kai sitten imetysaikana ole asiaa...? kai päät kääntyis, kun tää mamma valuttelis maitoa joka puolelle :(

Kyllä mulla valui saunassa maitoa enemmän kuin 6kk. Mutta miten se sinne haisemaan jää? Ja varmasti voit mennä uimahalliinkin saunaan, tuskin kukaan sun tissejä niin seuraa tarkasti eikä varmana ole ekat valuvat tissit sielläkään.

Minulla oli ihan sama ongelma ja se kesti kuukausia, lähes koko imetysajan. Pyyheliina syliin niin pahimmilta säästyy, mutta mulla kyllä riitti että huuhteli lauteet ja lattian sanomisen jälkeen, eikä ollut iso vaiva. Uimahallissa tätä ilmiötä ei ollut ollenkaan. Kai sitä ei uimahallin saunassa ollut yhtä lämmin kuin kotona ja toisaalta se viileä vesi varmaan myös hillitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei sitä koko imetysaikaa jatku, mulla ainakin vain ekat pari kolme viikkoa :)

Ihan ilman rihman kiertämää saunoin, suihkulla sitten vaan maitoroiskeet pois :D

10 viikkoa vanha vauva, ja edelleen suihkuaa maito saunassa ja suihkussa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei sitä koko imetysaikaa jatku, mulla ainakin vain ekat pari kolme viikkoa :)

Ihan ilman rihman kiertämää saunoin, suihkulla sitten vaan maitoroiskeet pois :D

10 viikkoa vanha vauva, ja edelleen suihkuaa maito saunassa ja suihkussa =)

Ehkä aika on kullannut mun muistot :D, mun viimeinen imetettyni on jo 4 v.

Mutta sen muistan, että maidonkerääjiä käytin vain pari kertaa, kuopusta imettäessä. Liivinsuojiakaan en kovin pitkään. En pumpannut maitoa ollenkaan kuopuksen kanssa, siksi sen tulo ehkä tasaantui nopsaan vastaamaan vauvan tarpeita eikä suihkuamista kestänyt kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mulla on saunassa tapana rankaista miestä pienellä maitolaukauksella jos se päästelee jotain typerää suustaan :D Suihkutissien etuja nääs...

Mä oon vieläkin ylpeä siitä, että pystyin ampumaan miestä maitosuihkulla huoneen toisesta päästä - tissi käteen, tähtäys, puristus, ja osuma! B)

Anteeks, tyhmä kysymys, mutta voiko se maito valua huomaamatta jos kovasti löylyttelee? Mulla on suihkutissit, mutten koskaan ole huomannu saunassa valuvan. Ja ei saunakaan haise pahalle

Alkuperäinen kirjoittaja :
Anteeks, tyhmä kysymys, mutta voiko se maito valua huomaamatta jos kovasti löylyttelee? Mulla on suihkutissit, mutten koskaan ole huomannu saunassa valuvan. Ja ei saunakaan haise pahalle

luulen, että sen kyllä huomaa :) valuu pitkin mahaa ja reisiä..

yritin imettää ensin, mutta kun ei tuo pikkuinen jaksa juoda niin paljoa että sais rintaa edes puolilleen..

Mä imetin ensin, ja suhikussa lypsin mahd.paljon ennen saunaa. Siiten pyyhe mukaan ja sen pidin sylissä.. Ne on ne suihkutissit sellaset.. Onkohan odotettavissa tällä kakkosellekin samanlainen maitosuihku, vai voiko tissit muuttua vauvojen välillä?

mulla ei ekalla kerralla juuri suihkutellut vaikka maitoa kuitenkin oli silloinkin paljon ja riittävästi, mutta nyt tokassa raskaudessa saa olla kauppareissullakin parit liivinsuojat ¨päällekkäin. en tiedä johtuko siitä että tissit jotenkin lupsahtanu vai mistä moinen muutos?

Yhteistyössä