Valtteri-luuranko - kuka aikoo kerätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan sitä tietysti ostaa tuon pelkään pääkallon... Kai sillä yksinäänkin saa pojat jotain leikkiä kehiteltyä! Mut en usko et kovin moni ostaa enää seuraavaa numeroa.

Päätin, että itse kerään tuosta ainakin sen verran että saan ton pääkallon kasaan. Ihan tukevaa muovia toi ainakin vaikuttaa olevan eli ei mikään ihan hilavitkutin. Ja mielestäni hyvä ideakin kyllä.

Idea on kyllä hyvä, mutta kamalan kallis se kyllä on. Meillä kerättiin sitä formula-autoo, mut sit rupes toimitukset tökkiin, vähän väliä tuli tietoo, ettei osia saakkaan sillon kun pitäs jne (tehtiin siis jatkotilaukset suoraan sieltä valmistajalta). Samoin kerättin ralliautosaraja, hintaa tuli sillekin, mut on noi rallifanimiehet kyl tyytyväisiä niistä autoista. :)

Hintaa tulee, mutta onko se 15,90 kuukaudessa kahdesta lehdestä oheiskamoineen lopulta paljon? Kuinka paljon menee rahaa karkkiin ja vanhempien siidereihin jne muihin "tarpeellisiin" juttuihin kuukaudessa?

[QUOTE="alkup";25906424]Hintaa tulee, mutta onko se 15,90 kuukaudessa kahdesta lehdestä oheiskamoineen lopulta paljon? Kuinka paljon menee rahaa karkkiin ja vanhempien siidereihin jne muihin "tarpeellisiin" juttuihin kuukaudessa?[/QUOTE]

Asiaa. :)

Onhan tuo sinäänsä hintava jos kerralla sen maksais (mutta katsokaapa netistä paljo maksaa luurangot missä on sisälmyksiä mukana (huidellaan jo 1000 euroissa, mutta toki on laadukkaampia)).

Kovasti harkitsen ja punnitsen tuotteen ostamista, koska tuon kanssa voi kuitenkin lapsille opettaa hieman mitä siellä ihmisen sisällä on ja onhan siinä tuo kokoamis elementti eli sitä yhdessä tekemisen meininkiä.. Sille yhdessä tekemiselle ja hyvälle yhteiselle ajalle kyllä on aika vaikea laskea mitään hintaa. Pitää tosiaankin tuumia mitä tekis. Jos netistä löytys halvempi kerta rysäyksellä, niin ostaisin sen vaikka 200€ maksais yhdellä kertaai.

Mieletön tarjous: 75€ kpl, kahdelle yhteishinta 189€!
Otatko huomioon, että tuote tulee saksasta ja yhden luurangon toimituskulut on 35€, eli kun tilaa kaks niin toista 35€ toimituskuluista ei tarvitsekkaan maksella. Pitää pistää harkintaan tämäkin..

Onhan tuo sinäänsä hintava jos kerralla sen maksais (mutta katsokaapa netistä paljo maksaa luurangot missä on sisälmyksiä mukana (huidellaan jo 1000 euroissa, mutta toki on laadukkaampia)).

Kovasti harkitsen ja punnitsen tuotteen ostamista, koska tuon kanssa voi kuitenkin lapsille opettaa hieman mitä siellä ihmisen sisällä on ja onhan siinä tuo kokoamis elementti eli sitä yhdessä tekemisen meininkiä.. Sille yhdessä tekemiselle ja hyvälle yhteiselle ajalle kyllä on aika vaikea laskea mitään hintaa. Pitää tosiaankin tuumia mitä tekis. Jos netistä löytys halvempi kerta rysäyksellä, niin ostaisin sen vaikka 200€ maksais yhdellä kertaai.

Otatko huomioon, että tuote tulee saksasta ja yhden luurangon toimituskulut on 35€, eli kun tilaa kaks niin toista 35€ toimituskuluista ei tarvitsekkaan maksella. Pitää pistää harkintaan tämäkin..

Jep!Kyllä mä ainakin voin uhrata ko.summan kuukaudessa.Valtterista voi hyötyä tulevakin sukupolvi sitten.Mulla kun noita lapsia on kolme ja kohta on vanhin siinä iässä,että lisääntyy.Sen aikaa Valtterista saavat nauttia nämä minun nuoremmat muksut :) ja hei,ehkä me aikuisetkin opitaan jotakin ihmisestä...tästä viestiketjusta ainakin : jokainen laittakoon rahansa,mihin tahtoo? no hard feelings :)

Kyllä itse mietin hetken ja tulin siihen tulokseen ettei siitä haittaa ainakaan ole.. Mietitään hetki aku ankkaa.. koululaislehteä, pets lehdet, hevoshullut yms.. entäpä vanhemmille tulevat matkalehdet, kodin kuvalehdet, autobildit, gt.. yms.. onko sitten lopulta niin kallis.. Lapsi oppii havainnoimalla, tutkimalla, katselemalla.. Itse olisin päässyt anatomiasta patemmilla pisteillä läpi jos luuranko olis huonees ollu ;)

joten kannatan.. kannatan kaikkea mikä kehittää ja opettaa lasta.. seuraavaksi olis kiva kerätä esim. koiranluuranko :)

Minä rupesin keräämään,kun ajattelin ettei 7.95e kahden viikon välein ehkä vedä meitä konkurssiin :) ja kyllä minä pidän tätä ihan hyödyllisenäkin juttuna...

[QUOTE="alkup";25906424]Hintaa tulee, mutta onko se 15,90 kuukaudessa kahdesta lehdestä oheiskamoineen lopulta paljon? Kuinka paljon menee rahaa karkkiin ja vanhempien siidereihin jne muihin "tarpeellisiin" juttuihin kuukaudessa?[/QUOTE]

näin kun ajattelee niin ei todellakaan ole paha hinta. meillä menee tuo yksistään tupakkaan ja kaljaan kevyesti päivässä niinä parina kolmena kertana kuussa kun tuo niitä ostaa. itsellä tuo menee limpsaan ja karkkiin vajaassa viikossa joten ei todellakaan ole paha hinta. kyllä mä ajattelin lapset yllättää ja tiltata tuon jossain vaiheessa.. kunhan olen ensin ostanut ne muutaman lehden mitä lupasin. meillä 10v esikoinen selasi tuota lehteä ja totesi heti sen olevan todella opettavainen. keskimminen totesi julisteen olevan todellinen tietokirja ja kuopus tykästyi heti kalloon ja mukana tulleisiin värikkäisiin mainoksiin ;)

Kyllä meillä noi kivet saatiin ainakin yksi laatikollinen kerättyä ja poika rakastaa kiviä. Koulustakin välillä tulee niin taskut on niin täys kiviä että meinaa housut pudota. Ja matkustamme kesällä ympäri suomea ja keräämme joka paikkakunnalta muutaman kiven, kirjoitamme niihin mistä ne on otettu ja minä päivänä ja laitamme ne kukkapenkin keskelle kasalle. On muutamassa vuodessa jo aika kasa tullut ja välillä niitä kattelemme ja muistellaan minkälaisia reissuja on tehty. Hyvä matkamuisto ja ilmanenkin. Ja tokihan Valtterikin pitää kasata, ei se nyt niin kalliiksi tule, menee itsellä joskus se raha turhempaankin.

Ostin pari ensimmäistä osaa mutta kun palaset eivät meinanneet millään mennä kiinni ja viimeisimmässä ostamassani paketissa oli väärät osat. Piti olla rintarangan ne jutut joiden nimeä en muista mutta tulikin vastaavat klipsit selkään D: Siihen loppui ostaminen. En suosittele.

Yhteistyössä