välttämättömät kodinkoneesi, gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitkä ovat sellaisia kodinkoneita tai muita apuvälineitä (ja nyt ei sitten lasketa itsestään selvyyksiä kuten liettä tai jääkaappia tms), joita ilman et enää pärjäisi ja mitkä taas ovat enempi tiellä kuin hyödyksi?
Itse olen aivan koukussa tehosekoittimeen (smoothieta pukkaa...), kunnolliseen yleiskoneeseeni (Elektroluxin assistent), jolla teen isot sämpylätaikinat helposti, vedenkeittimeen, jolla saa joudutettua vaikka minkä tekemista, sekä sokerina pohjalla uusin hankintani Salad Chef, jonka hankin ostoskanavan innoittamana ja joka on LOISTAVA. Turhuuksia mulla ovat esim. voileipägrilli ja vohvelirauta, joita en käytä oikeastaan ikinä, samoin rikkaimuri.

Liettä ja jääkaappia lukuunottamatta mikään ei ole niin välttämätön, etteikö pärjäisi ilmankin. Mutta mukavia ja elämää helpottavia moni vekotin on. Nyt kun sähkövatkain on puuttunut pitemmän aikaa, olen oppinut rivakaksi vispilällä vatkaajaksi ja perunapuristin on oiva muusin teossa.

about 20v vanha Philipsin yleiskone, sellanen laite ettei kirpaissut käyttää huollossa vaikka ois saanut kohta jo tuliteränkin laitteen samalla hinnalla <3

Yhteistyössä