V
vierailija
Vieras
Aiotko sä joskus aloittaa töiden tekemisen?joka aloitti aikuisten oikeasti työnteon nelikymppisenä ja senkin veronmaksajien rahoilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aiotko sä joskus aloittaa töiden tekemisen?joka aloitti aikuisten oikeasti työnteon nelikymppisenä ja senkin veronmaksajien rahoilla.
Joo. Jopa peruskoulupohjalta porukka tietää että sijoittaminen rahastoihin tai osakkeisiin sisältää riskin. Pienimmän riskin Jussi ottaa kun laittaa rahansa korkeakorkoiselle tilille tai valtion oblikaatioihin. Ahneelle porvarille niiden tuotto voi tosin olla liian alhainen.
Oli aika hassua tuo hänen ihmettelynsä. Muinaiskirkkoslaavin verbien taivutuksesta väitellyt tohtorismies ei ihan ole ajan tasalla sijoitusmaailmasta, eikä tarvikaan, mutta sinisilmäinen ei pitäisi olla.
Sä joudut kuule ihan itse löytämään työpaikkasi tai petustamaan yrityksen. Olethan sinä aikuinen ihminen, etkä holhouksen alainen.Riikka saa taas kiristellä hampaitaan ja suupieliään, kun Kauppalehdessäkin arvostellaan hallitusta.
"Missä ne hallituksen lupaamat työpaikat ovat?
Suomen työttömyys alkaa olla euroalueen ankarimpia. Hallituksen on korkea aika tehdä jotain työllisyyden eteen.
Viime vuonna alkoi tuntua yhä enemmän siltä, että Suomen työmarkkinat tipahtivat eurooppalaisten maiden kyydistä. Esimerkkinä tästä oli yksi lähipiirin nuori, joka viettää nyt välivuotta ylioppilaskirjoitusten ja armeijan välissä. Hän etsi töitä ahkerasti ja osaamista löytyi, mutta juuri mitään ei tuntunut löytyvän. Sitten hän laajensi työnhakua Suomen rajojen ulkopuolelle – ja heti tärppäsi.
Opetus: Suomen työmarkkinat vetävät huonosti, Keski-Euroopan paremmin.
Petteri Orpon hallitus asetti puolitoista vuotta sitten hallitusohjelmassaan tavoitteeksi 100 000 uutta työllistä hallituskauden aikana. Toistaiseksi työllisyys on kehittynyt ainoastaan päinvastaiseen suuntaan eli heikentynyt ja työttömyysaste kipuaa. Hallituksella on tosin oma, hyvin hämärä arvionsa työllisyydestä.
Suomen huononevan työllisyyden taustalla vaikuttaa aneeminen talouskehitys. Talouden näivettyminen ja kutistuminen rassaavat yhä pahemmin ostovoimaa, ja se tuntuu joka puolella, yhä selvemmin myös työmarkkinoilla.
Työikäisiä työttömiä oli marraskuussa 36 000 enemmän kuin vuotta aiemmin vastaavana ajankohtana.
Marraskuussa työikäisten kausitasoittamaton työttömyysaste nousi Tilastokeskuksen mukaan 8,1 prosenttiin, kun se vuotta aiemmin oli 6,8 prosenttia. Suomen työttömyysaste alkaa jo olla yksi euroalueen surkeimmista."
![]()
Missä ne hallituksen lupaamat työpaikat ovat?
Suomen työttömyys alkaa olla euroalueen ankarimpia. Hallituksen on korkea aika tehdä jotain työllisyyden eteen.www.kauppalehti.fi
Sä joudut kuule ihan itse löytämään työpaikkasi tai petustamaan yrityksen. Olethan sinä aikuinen ihminen, etkä holhouksen alainen.
Sä joudut kuule ihan itse löytämään työpaikkasi tai petustamaan yrityksen. Olethan sinä aikuinen ihminen, etkä holhouksen alainen.
Yritystuet, yritysten palkkatiet ja mastaloustuet ovat juuri tällaisia.Vastikkeettomiin tulonsiirtoihin perustuva hyvinvointiyhteiskuntamme on tullut tiensä päähän.
Maahan kaatuneen maidon perään on turha itkeä ja sen sijaan kannattaa miettiä miten selviytyä tilanteessa jossa yksilöt joutuvat ihan itse kantamaan vastuuta omasta elämästänsä.
Aiotko sä joskus tehdä oikeita töitä, ennustajaeukkona olet onneton.Aiotko sä joskus aloittaa töiden tekemisen?
VERONKIERTÄJÄ!!!Mitä sä mulle mesoat. Mulla on ollut yritys jo yli 20 vuotta.
VERONKIERTÄJÄ!!!
Aiotko sä joskus aloittaa töiden tekemisen?
Ehkä paperinukeille, joita hän askartelee saksillaan muiden leikkaustensa ohella.Yli 50% persuista ansaitsee alle keskiansion ja kaikista puolueista heissä on eniten työttömiä. Siis eniten tukien (entisiä) saajia. (Åbo Akademi Puoluetutkimus 2023) Kenelle purra puhuu?
Ja siihen se sitten myös loppui.Hhmm, annas kun lasken, tulee kohta 40 vuotta täyteen, kun tein ekan kerran palkkatöitä.