Valtava väsymys

• Viestiketjun aloittaja 54-vuotias
  • Ensimmäinen viesti
54-vuotias
Onko teillä toisilla vv-oireiluun kuuluvaa valtavaa *kehon väsymystä?*, eli ei nukuta, keho vain tosi väsynyt, ei jaksa oikein edes seisoa silloin, ja joskus meinaa tulla ihan paha olo sen takia. Silloin vain hyvä olla, kun saa olla täysin paikoillaan levossa jalat hieman koholla, ei mitään ärsykkeitä saa olla, etenkään kyselyä, miksi olet noin väsynyt.

Annastiina 43v
Taistelua vv-oireiden kanssa on jatkunut nyt noin 4 vuotta, viime viikolla aloitin vihdoin viimein Novofem tabut, koska en saanut apua luontaistuotteista. Olen kärsinyt Mielettömistä hikoilu/palelupuuskista, rytmihäiriöistä, huimauksesta, masennuksesta, ja ties mistä. Kaikki kokeet on otettu, mikään muu kuin vv ei vaivaa. Tosi ärsyttävää on ollut väsymys, on ollut kausia jolloin on jotenkin saanut yöt nukuttua, mutta väsymys painaa silti, sellainen totaalinen uupumus, mitään ei jaksaisi, mikään ei huvita, tekee vaan sen mikä on pakko tehdä. Sitten menee vielä vähän vaikeammaksi, kun ei saa nukuttua öisin!

54-vuotias
Minua on auttanut näihin muihin lieviin vv-oireisiin, *ainakin vielä*, luontaistuoteet. Mutta tämä ajoittainen uupumustila, se on tosi kamalaa, vaikka nukunkin öisin, tosin katkonaisesti 3-6 tuntia, koskaan en sen kauemmin. Joskus tulee öitä, etten nuku ollenkaan, tosi harvoin. Rytmihäiriöihin olen ottanut Magnesiumia ja H 1006 FIN tippoja. Luontaistuotekaupassa sanottiin, elleivät nuo enää auta, on vahvempia sitten seuraavaksi. Sekä helokkia olen ottanut enemmän, mitä purkin kyljessä suositellaan.
Mutta tuo UUPUMUS masentaa useinkin, kun tekisi mieli tehdä ja mennä, mutta keho ei jaksa kuin vain löhötä,,, joskus niinkin vaikeaa, jos silloinkin keho tuntuu pahalle uupumuksen takia.
Joskus sanotaan, että se on laiskuutta. Noin puhuvat he, ketkä eivät ole kokeneet syvää uupumustilaa.

jojo1810
olen 62v. ja kokenut kaikki nuo edellä olevat vaivat aina väsytti eikä huvittanut mikään.Ystäväni antoi vinkin hyvän sellaisen hän itse alkoi käyttää Tahitian nonia sitä aitoa alkuperäistä no minä myös.Olin ennakkoluuloinen tuotteesta mutta viikon kuluttua tunsin jotain tapahtuneen ,olin pirteä nukuin hyvin fibromyalgia oireet pois energisyyttä riitti.Nyt 2v.käytön jälkeen voin muillekin kertoa että se oli elämäni paras aloitus ,olen edelleen pirteä vaihdevuosi oireet veke mikä ihanampaa .

jojo1810
muorille..tahitian noni on ravinnelisä joka on trooppinen vihreä hedelmä eli hedelmästä puristettu mehu joka sisältää 153 ravintoainetta.. vitamiineja..antioksidanttia hedelmähappoja ynm..täysin tutkittu tuote ,turvallinen,voi antaa jopa vauvalle ,elvyttää elimistöä.On 100% LUONNONTUOTE, yhden litran pullo on 57,50 ja tätä saa nonikonsultilta.katsos ainetta aletaan ottaa 1tl 2kertaa päivässä pullo kestää pitkään.Kysele josko omalla paikkakunnassa olisi nonikonsultteja,katso www.tni.com sieltä saat tietoa nonista paljon. Siis nimi on tahitian noni.Itse olen ollut erittäin hyvässä kunnossa juotuani nonia säännöllisesti.Jos haluat kertoa paikkakuntasi voin ottaa selvää onko heitä siellä .

Yhteistyössä