Valtava maha rv5+4 (kuva)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6497417.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=6497426.jpg

Siis mitä ihmettä. Miten ihmeessä maha voi oikeasti olla jo tätä koko luokkaa näin alussa?? :eek: Vaikka turvotustahan tuo vain taitaa olla...? Plus maha ja rinnat kutisee mielettömästi. Onkohan siellä jotain 100 uutta tulokasta. :D Aikaisemmissa raskauksissa ei ole kyllä näin aikaisin näkynyt mitään. Toki nyt jo lähtöpainokin vähän suurempi... :whistle:
Onko muilla ollut näin kovat turvotukset/iso maha jo näin alussa??

oon aivan samaa luokkaa.... järkyttävä pullahdus tapahtui just jollai viikol 6, nyt viikkoja 8 plus 6 ja paisun koko ajan,ei mitään toivoa pitää piilossa :LOL: kaikki kattoo vaan et no huh huh kun kasvaa nopeesti... en oo havainnu muuta turvotusta, ei jaloissa, ei käsissä, sormuksetkin ihan normaalisti menee :whistle: itse oon saanut kans kommentteja et kaksosii venailisin, että niistä maha kasvaa äkimmin, ja molemmista edellisistä on kans ollu turonnu olo, mut ei LÄHELLEKKÄÄN tällasia muotoja, olo on just kun kuudennella :x mies on ilonen kun maha näkyy,on hänelle todellisempi ja tottakai ite kans iloinen oon mut jotenkin kauhistus et miten tässä NYT jo kävi näin :)
Syöny oon terveellisesti ja normaalisti, liikkunu jonkin verran eli ei kyl pitäis mistää sellasestakaa johtuu..
Että huoli, ryhävalaaksi muuntautumisen prosessi on hvyällä mallilla täälläkin :LOL:

jaaaaa-aaa, saa nähä mihin jätesäkkiin sitä itsensä kietoo :LOL: ja sit jos onkin kaksoset, niin on kyllä sekin oikein tervetullut lisäys, mies haluaisikin itse asias tytön ja pojan :heart: mutta ei auta kun sinnitellä ekaan ultraan ni siellähän sitte nähään mikä sekamelska tästä viel tulee :hug:

Mie odotan kaksosia ja olen nyt viikoilla 10+2, eikä miulla ole noin isoa masua.... :eek: Pikkuinen kumpu kylläkin tuossa on alkuturvotuksien jälkeen ( tai siis helteiden menon myötä masu pieneni ). Siispä veikkaan siellä olevan tuplat tai enemmän tai sitten aiempien raskauksien vuoksi masu pääsee helpommin esiin? Onnea kauheasti joka tapauksessa ja tuuhan kertoon, ko oot käynyt ultrassa tarkistuttamassa tilanteen. =)

Varmaan tää on ihan vaan turvotusta, kun päivisin melko "normaalin" kokonen ja iltaa kohen alkaa aina kasvaa. :D Ei voi tietää. Nuorin poika nyt 2v2kk, vieläköhän olisi niin hyvin muistissa, että sillä kasvaisi nopeammin? Luulen että kyllä me ootellaan sitä ekaa ultraa vaikka sinne vielä aikaa, mutta tulen toki sitten kertomaan. :)

Eiköhän tuo ole vain (valitettavasti) vain alkuajan turvotusta. Eihän se alkiokaan ole kuin alle sentin tällä hetkellä :whistle: . Itsellä oli vähän vastaava tilanne ja tuntui ettei joskus rv 7-8 tienoilla saa masua enää mitenkään peittoon. No, turvotukset lähti ja masu alkoi "oikeasti" sitten kasvamaan myöhemmin. Itse asiassa töissä sain pidettyä salassa rv 20+ asti (työvaatteet löysähköt).

Mulla oli ekassa raskaudessa vkoille 10-12 asti ihan hurjaa mahan turvotusta ja niin näköjään myös tällä kertaa (menossa rv 8). Maha iltaisin aika samanhenkinen kuin tuo sinun. Mutta edelliskerralla "tasaantui" viikkojen myötä ja raskaus pysyi monille salassa 20 vkolle asti. toivon, että tällä kertaa sama juttu...

MUOKS: ja varmaan myös lihomista tähän alkuun, kun koko ajan pitää mussuttaa jotain huononolon poispitämiseksi.

Ja turvotus eikus lisääntyy. En yhtään muista et ois ollu näin rajua turvotusta aikasemmissa raskauksissa. Ehkä ne on nää helteet. =) Vielä pitäis malttaa sitkuttaa ekaan neuvolaan ja sitten ultraan. Neuvola vasta 30.8 ja ultra sitten joskus syyskuussa. Nyt olis (netin laskurin mukaan) rv 7+4. =)

Mielestäni kerran kävin tänne kovasti ilmoittelemassa, mutta empäs sitten ookkaan käynyt. :) Joka tapauksessa vaaveleita 1kpl. Kuhan vaan tahtoo tuota mahaa pullauttaa. :) Eikä ole tässä hirmuisestii tuosta alkuvaiheesta mahan koko suurentunut, vähän tietenkin, ehkäpä enemmän muuttunut kovemmaksi tuo löllykkä. :) Nyt ollankin jo rv20 menossa. :) Mutta kovasti onnea kaikille odotukseen! :)

• Tykkää
Reactions: Saraella

Yhteistyössä