Meillä oli tytöillä (4v ja 5v) tyllimekot ja pojalla (1v) suorat housut ja kauluspaita.
Ryhmäkuvaa kun katselin, niin kaikilla muilla lapsilla oli tunikaa, värikästä trikoopaitaa ja jollakin pojalla saattoi ehkä olla joku neule/slipoveri. Mutta hyvin rennoilla ja iloisilla vaatteilla siis suurin osa oli.
Ja näin se on mennyt joka vuosi. Joku tyttö saattaa joskus omieni lisäksi olla tyllimekko päällä, mutta enemmistö on puettu värikkäästi
Meillä kuvataan jokseenkin paljon ihan kotosalla, joten meillä on ihan kivasti kuvia, joissa lapsilla on värikkäät vaatteet. Juhlissakin kamera toki kulkee mukana (siellä tyllit ja kauluspaidat päällä) mutta niitä juhlavia kuvia on aika paljon vähemmän. Joten olen itse päätynyt siihen, että niin kauan, kun se vain lapsille sopii, niin kuvauksiin mennään aina "ykköset päällä".
Tykkään itse sellaisesta hillitystä ja hallitusta noin niin kuin muutoinkin...enkä oikein osaa nähdä seinillämme räikeitä kuvia. Tosin kaikki seinillä olevat kuvat lapsista on musta-valkoisia, mutta kyllä se tyllimekko näyttää niissäkin kuvissa mielestäni paremmalta, kuin mitä se värikäs printtipaita, vaikka se kuvassa siis musta-valkoinen onkin
Ei tähän ole oikeaa tai väärää tapaa. Jokainen etenee sillä, mikä itsestä tuntuu parhaalta. Joku toinen perhe ei voisi kuvitellakaan pukevansa lapsia tyllimekkoihin, meille se on puolestaan ihan automaattinen asia, jota ei siis tarvitse kahdesti pohtia