Valoa tunnelin päässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UTR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UTR

Vieras
Yritin joskus vuosi sitten saada joitain kannustavia mielipiteitä (uusperheet osiossa) perheemme tilanteeseen.
Silloin en saanut kuin pelkkää peetä niskaan. Useimpien vastanneiden mielestä minä, uusperheen äiti olin syypää kaikkeen enkä ymmärtänyt mistään mitään.

Nyt lapsipuoleni, hänen äitinsä ja me mieheni(siis lapsen isä) kanssa olemme vuoronperää käyneet asiantuntijan puheilla.

Tämän asiantuntijan mukaan lapsen äiti on kykenemätön ottamaan vastuuta omasta lapsestaan, kun ei oikein hallitse omaa eläämäänsäkään.
Sen sijaan hän yrtittää kontrolloida meidän, etenkin minun tekemisiä pojan kanssa.

Mieheni isä joka myös on kova valittamaan kaikesta mitä teen tai en tee, on ammattilaisen mielestä liiaan kiinni omassa pojassaan ja kateellinen, kun ei ehkä itse ollut maailman paras isä.

Onneksi olen luottanut mieheni ja itseni mielipiteisiin, enkä ole antanut kateellisten ihmisten pilata liittoamme.

Niille joilla on vaikeaa uusperheessä ja jotka voivat katsoa itseään peilistä ilman omantunnontuskia, uskokaa itseenne ja lähimmäisiinne älkää luovuttako(on käynyt montakertaa mielessä).

Niille joiden mielestä tämä kirjoitus on väärässä paikassa, en ole rekisteröitynyt joten en voi kirjoittaa tätä muualle.

Kyllä tuolla äidillä on sana hallussa ainankin, kun pitää minun/meidän tekemisiämme mollata.
Ammattilaiset kumminkin näkevät puhuuko asiaks ihan mitä sattuu.

Kävimme aikaisemmin toisen ammattilaisen puheilla joka sanoi samat asiat muttei niin suoraan kuin tämä jolla nyt kävimme.

Olen myös kysynyt kolmannelta asian tuntijalta pikaisesti neuvoa ja hänkin oli samaa mieltä kuin edelliset.

Pitää varmaan juosta sitten kymmenellä asiantuntijalla, jotka toden näköisesti päätyvät samaan kuin nämä joiden kanssa olemme puhuneet. Toiset vain sanovat asian suoraan ja toiset "hienovaraisesti".

Yhteistyössä