R
Rollolainen
Vieras
Mulle ei riitä purkki VALMISKEITTOA kudelle, ainakin Kolme tarvitaan, jos riittääkääkään. san pussillisen herneitä eurolla ja suein on pakakasessa jotkin ihaa sihen sekaan heittää, oten MULLE TULEE halvemmaksi tehdä itte ja on varmasti paremman makuista. Hernekeittokatiila porisee kyllä ihan itsekseen hellalla, ei sitä jatkuvasti tarvii vahtia, joten den voi tehdä vaika kotitöiden lomassa. käy aina vaan välillä sekoitttamassa.No eipä ole tuossa mun ostamassa purkissa lisäaineita. Koitin kerran keittää itse. Ei mulla ole aikaa keittää sitä 4-5 tuntia. Kuivatut herneet toki on halpoja, mutta niin on ne hernaripurkitkin, en mä edes euroa tuosta luomuversiosta mielestäni maksanut. Mahdollinen säästö menee hukkaan sähkölaskuunKun keittelee niitä herneitä tuntikaupalla.
Toisaalta muihin ruokiin saatan panostaa aika paljon aikaa ja vaivaa. Hmm. Kait se mulle se pointti on se, että purkkihernari on hyvin säilyvää, nopeaa ja kuitenkin jokseenkin täyttävää eikä erityisen epäterveellistä. Koko pointti menisi hukkaan jos keittelisin sitä itse.