M
muori
Vieras
Jos sekoitan esim. kolme pientä lanttulaatikkoa uunivuokaan niin mitä laitan sen joukkoon ja kauanko laatikkoa tulee lämmittää uunissa? Antakaa vinkkejä millä saan valmislaatikoista vielä parempia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja uusavutommiako:miksi ette tee itse?
Niin että anoppi muistetaan vaan passaamisestaan?Alkuperäinen kirjoittaja muori:Alkuperäinen kirjoittaja uusavutommiako:miksi ette tee itse?
Menneinä kymmenenä vuotena anoppi on tehnyt itse herkulliset joululaatikot. Valitettavasti hän menehtyi äkillisesti muutama viikko sitten. Tämmöisenä surun aikana näimme parhaaksi ratkaisuksi käyttää tänä vuonna valmislaatikoita.
Ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:jos sä alat tuunamaan niin samalla vaivalla ostat pelkkää sosetta ja teet siitä laatikon,,on paljon kotikutosempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja vv:jos sä alat tuunamaan niin samalla vaivalla ostat pelkkää sosetta ja teet siitä laatikon,,on paljon kotikutosempaa.
No mut onko se niin vaikee ymmärtää että ennemmin vaikka tuunaa niitä valmiita kuin ostaa sosetta kun itte tykkää niistä valmiista?Ei mua haittaa ollenkaan tuunata "noin paljoa" kun tiedän että ne on hyviä... Ja jos meil menee se 400 g jokaista laatikkoa jouluna niin ei sen takia kannata alkaa tekeen ite.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja vv:jos sä alat tuunamaan niin samalla vaivalla ostat pelkkää sosetta ja teet siitä laatikon,,on paljon kotikutosempaa.
No mut onko se niin vaikee ymmärtää että ennemmin vaikka tuunaa niitä valmiita kuin ostaa sosetta kun itte tykkää niistä valmiista?Ei mua haittaa ollenkaan tuunata "noin paljoa" kun tiedän että ne on hyviä... Ja jos meil menee se 400 g jokaista laatikkoa jouluna niin ei sen takia kannata alkaa tekeen ite.
Mut tää olikin ap:lle.
Te oottekin jo kyllästynyt ittenne natriumglutamaatilla niin eihän mikään enään maistukkaan miltään ilman sitä. Surullista.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Niin että anoppi muistetaan vaan passaamisestaan?Alkuperäinen kirjoittaja muori:Alkuperäinen kirjoittaja uusavutommiako:miksi ette tee itse?
Menneinä kymmenenä vuotena anoppi on tehnyt itse herkulliset joululaatikot. Valitettavasti hän menehtyi äkillisesti muutama viikko sitten. Tämmöisenä surun aikana näimme parhaaksi ratkaisuksi käyttää tänä vuonna valmislaatikoita.
Ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Lopettakaa jo hurskastelu:Syötäväksi kai niitä tehdään? Onpa kauheaa jos ostaa pari laatikkoa valmiina. Hei, jotkut ostaa valmiiksi paistetun ja siivutetun (!) kinkun, toinen valmiin rosollin, kolmas taas tekee joulutortut valmistaikinasta ja ostetusta hillosta, kotikaljaakaan harva tekee alusta asti itse... joten MITÄ VÄLIÄ?
Alkuperäinen kirjoittaja M:Niin että anoppi muistetaan vaan passaamisestaan?Alkuperäinen kirjoittaja muori:Alkuperäinen kirjoittaja uusavutommiako:miksi ette tee itse?
Ap.