Valmiina? Seuraavaksi luvassa: Kaikkien Aikojen Tyhmin Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei riitä älli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä jonkun mielestä on. Mun mielestä ei ole, ainakin työpaikalla lisäsivät vain joka kerta vettä veden keittimeen, eikä sitä koskaan pesty. Vesi saattoi seisoa veden keittimessä ainakin viikonlopun, joskus kauemminkin, ja sit vain vähän lisää vettä ja keittymään. Vesihän alkaa mennä sellaiseksi limaiseksi jos kauemman aikaa seisoo. Mä en henk.koht diggaa vedenkeittimistä!
Tietty, jos hyvin pesee ja huuhtelee keittimen, niin sit on varmaan samantasoista ku muukin vesi.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Ehkä jonkun mielestä on. Mun mielestä ei ole, ainakin työpaikalla lisäsivät vain joka kerta vettä veden keittimeen, eikä sitä koskaan pesty. Vesi saattoi seisoa veden keittimessä ainakin viikonlopun, joskus kauemminkin, ja sit vain vähän lisää vettä ja keittymään. Vesihän alkaa mennä sellaiseksi limaiseksi jos kauemman aikaa seisoo. Mä en henk.koht diggaa vedenkeittimistä!
Tietty, jos hyvin pesee ja huuhtelee keittimen, niin sit on varmaan samantasoista ku muukin vesi.

Mutta eikö keittäminen pitäisi poistaa kaikki pöpöt vedestä? Et olisi periaatteessa ihan sama missä kunnossa vesi sitä ennen on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhmänä edelleen:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:

Mutta eikö keittäminen pitäisi poistaa kaikki pöpöt vedestä? Et olisi periaatteessa ihan sama missä kunnossa vesi sitä ennen on?

Mut jos se vesi lilluu siellä kauemmin, niin kait jotain itiöitä pesiytyy keittimen seinämiin.
Toki jos pitää tosi puhtaana keittimen, niin sitten se kai on ihan ok vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhmänä edelleen:
Periaatteessa poistaa pöpöt mutta ei se keittäminen poista näkyviä epäpuhtauksia.
Vedenkeitin kannattaa aina tyhjentää käytön jälkeen sillä kuten jo sanottiin niin seisovaan veteen kertyy kaikenlaista smäidää. Kannattaa ostaa sellainen vedenkeitin jossa on tasainen sisäpohja eli sisällä ei ole näkyvissä minkäänlaisia lämpövastuksia. On helpompi pestä.

Yhteistyössä