E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Ehkä jonkun mielestä on. Mun mielestä ei ole, ainakin työpaikalla lisäsivät vain joka kerta vettä veden keittimeen, eikä sitä koskaan pesty. Vesi saattoi seisoa veden keittimessä ainakin viikonlopun, joskus kauemminkin, ja sit vain vähän lisää vettä ja keittymään. Vesihän alkaa mennä sellaiseksi limaiseksi jos kauemman aikaa seisoo. Mä en henk.koht diggaa vedenkeittimistä!
Tietty, jos hyvin pesee ja huuhtelee keittimen, niin sit on varmaan samantasoista ku muukin vesi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhmänä edelleen:Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:Ehkä jonkun mielestä on. Mun mielestä ei ole, ainakin työpaikalla lisäsivät vain joka kerta vettä veden keittimeen, eikä sitä koskaan pesty. Vesi saattoi seisoa veden keittimessä ainakin viikonlopun, joskus kauemminkin, ja sit vain vähän lisää vettä ja keittymään. Vesihän alkaa mennä sellaiseksi limaiseksi jos kauemman aikaa seisoo. Mä en henk.koht diggaa vedenkeittimistä!
Tietty, jos hyvin pesee ja huuhtelee keittimen, niin sit on varmaan samantasoista ku muukin vesi.
Mutta eikö keittäminen pitäisi poistaa kaikki pöpöt vedestä? Et olisi periaatteessa ihan sama missä kunnossa vesi sitä ennen on?
Periaatteessa poistaa pöpöt mutta ei se keittäminen poista näkyviä epäpuhtauksia.Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhmänä edelleen:Mutta eikö keittäminen pitäisi poistaa kaikki pöpöt vedestä? Et olisi periaatteessa ihan sama missä kunnossa vesi sitä ennen on?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Jos lisään kiehautettuun veteen kraanavettä ja kiehautan uudelleen, epäpuhtaudet tulevat mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Riippuu jos vedenkeitin on muovinen tahi ei. Bistefenol A ja sitä rataa.
Alkuperäinen kirjoittaja +++:Veden pitää kiehua n.10 minuuttia, että on ns.steriiliä. Vedenkeitin vain lämmittää veden kiehumispisteeseen.